محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

آخرین روز و آغاز تعطیلات تابستونی دانشگاه

1392/5/2 10:44
نویسنده : مامان مریم
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بارو بندیلمو جمع کردم تا بیام پیشت. باز هم خودم و ماشین. و بدون بابایی. اما بابایی درد پشتش از خرداد تا حالا نه تنها کمتر نشده بیشتر هم شده. تو این ماه هر چی آزمایش و سونو و نوار قلب و ... دادیم فایده نداشت. دیروز رفتیم پیش ارتوپد گفت عکس بگیر. 4 تا عکس گرفتیم گفت نه از مهره های کمرت نیست. دستور ام آر آی پشت روداد.

یادته قرار بود تو تعطیلات خرداد سنندج رفتنمونو بخاطر دردش کنسل کنیم؟ هنو ادامکه داره...دیشب خاله راحله خونمون بود. بعد افطار رفتیم واسه بابایی نوبت گرفتیم. گفت 12 شب بیاد. دیگه بابایی تنها رفت و تا برگرده 4 صبح شده بود. امروز هم قراره جوابشو بگیره و ببره به دکتر نشون بده. بمن میگه نرو. با من بیا پیش دکتر. اینهمه محیا مونده یه شب هم روش. و من قراره بمونم تا فردا. بابایی هم که تعطیلاتش بعد تعطیلات ماست. خدا برکت بده مرخصی های استحقاقی ذخیره شده رو.. فوقش اخراجه دیگه. نه بابا دُکی جون با ماست.. از طرفی دُکی جان رئیسم شب افطاری 200تا از مدیران کارخونه ها رو دعوت داره و ازم خواسته بیام.

از طرفی دیشب خالجون ناس رفت مسجد و شما موقع خواب بهونه گرفتی و زنگ زدی به من و گفتی: مانی زو بیا شمال دیگهگریهو قطع کردی. من خیلی ناراحت شدم گلم.. خدا امشبه رو بما صبر بده..

خدایا به این شبهای عزیز ازت میخوام که به بابایی سلامتی کامل بدی. دیگه مریضی های کش دار و متنوعش، عذابم میده. انرژیمو تخلیه کرده. پارسال اون اتفاق لعنتی دقیقا بعد ماه رمضون افتاد نمیدونم چی تو شبای احیا ازش خواستم اما میدونم سلامتی نبوده. اما امسال هیچی نمیخوام خدا.. فقط سلامتی عزیزانم. فقط سلامتی!!!

دوستان برام دعا کنین که ازینی که هستم محکمتر باشم. ممکنه مدتها نتونم بیام اینجا. چون با موبایل سختمه و وقت اینترنت تو تعطیلات ندارم. ما رو تو شبای قدر فراموش نکنین.التماس دعا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان
2 مرداد 92 10:51
انشالله که همیشه سلامت باشید و سایه اتون بالا سر فرزندتون باشه ما هم از شما التماس دعا داریم خیلی دختر نازی داری به وبلاگ ماهان ما هم یه سری بزنید خوشحال میشیم. ماهان ما در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه بهش رای بدید ممنون میشیم


ممنون عزیزم ایشاله
مامان ملینا
2 مرداد 92 11:32
مریم جونم توکلت به خدا باشه .دعا در حق هم رو هم نباید فراموش کنیم.سر سفره افطار همه مریضها رو یاد کنیم و شفاشون رو از خدا متعال بخواهیم.خدای به حق این ماه عزیزت همه مریضها رو شفا بده .الهی آمین


ممنون عزیزم. انشاله به امید شفای همه عزیزان. شما هم ما رو یادتون نره
مامان احسان
2 مرداد 92 13:52
سلام مریم جان خوبی گلم از خدا میخوام به هممون سلامتی عطا کنه و هیچ بنده ای ناراحتی نداشته باشه و همه خوش و تندرست کنار هم باشیم الهی امینو همسر شما هم در پناه خودش سالم و سلامت حفظ کنه


فدات عزیز. شما هم همینطور
مادر آیاتای
2 مرداد 92 14:15
سلام عزیزم. رمز 3824. میام پیشتون سر فرصت الان عجله دارم.
کاکل زری یا ناز پری
4 مرداد 92 11:21
اخییییییییییی انشالله ناراحتی ها از خانواده تون دور بشه خدا بزرگه عزیزم نگران نباشین ما دعا گوتون هستیم التماس دعا هم داریم


مرسی دوستم محتاجیم بدعا
مامان محمد صدرا
4 مرداد 92 17:10
همیشه مطالبتون نشاط آوره ولی...الهی هرچه شادیست برایتان پیش بیاد ماهم دعاگویتان هستیم محیا خوشگلمو ببوس


چشم حتما. محتاجیم بدعا
مامان احسان
5 مرداد 92 14:16
سلام خواهری زودی برگرد دلم براتون تنگ شده


چشم. من هم همینطور گلم
الهام مامان محیا
5 مرداد 92 16:08
حتما عزیزم ... توی این شب مبارک که فرشته ها همشون روی زمین اند مطمین ام با خلوص نیت حاجتت روا میشه.راستی نذر یادت نره...
محیا جون هم ماشالاه خانمی شده واسه خودش.وقت کردی بیا پیشمون(خونه ی مجازی)


چشم. حاجت شما روا
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
6 مرداد 92 13:02
عزیزانم را مرور می کنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد.دلت به نور خدا منور.لطف روزگار برایت مقرر


مرسی عزیز دلم