محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

آب بازی تو 7حوض

1392/5/21 13:30
نویسنده : مامان مریم
436 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم یه روز آوردمت 7 حوض مانتو بخرم و چشمت به آب نمای موزیکال افتاد و دیدی بچه ها دارن بازی میکنن، من هم قول داده بودم که فرداش برات لباس بیارم و بریم آب بازی. الوعده وفا. با دهن روزه راه افتادیم اما خیلی خیلی زیاد بشما خوش گذشت.

روز اول:

خیلی دلت میخواست بری آب بازی..

و روز دوم:

دیگه کم کم قاطی آب بازی بچه ها شدی. اولش سختت بود خودتو به آب بزنی:

آبش خیلی سرد بود انصافا اما هوا خیلی گرم:

دیگه کار به اینجا کشید:

مانی ببین پروانه درست کردم:

روز بیاد ماندنی بود..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر آیاتای
22 مرداد 92 8:42
آخی چه حالی کرده دختر خوش تیپمون. میگن هر چی امکاناته توی تهرانه ها!!!


بیار خوب دخملی منو
مامان آویسا
22 مرداد 92 10:22
سلام خوش گذشت. انشاالله همیشه خوش باشید. من رو بکشن حاضر نیستم همچین ترافیکی رو تحمل کنم. ما همیشه یه روز زودتر میایم. راستی این مراسم آب بازی همیشه به راهه؟؟


آره عزیزم خبر بده با هم بریم. سرظهر تا ساعت 1 قطع میکنن
الهام مامان محیا
27 مرداد 92 0:03
وای خوش به حال محیا جونی.
چه حالی میده...
چقدر پست جدید گذاشتی خیلی وقت بود نیومده بودم. البته از شما یاد میگیرم اون قدر نمیاین که فراموشمون میشین!


داشتیم؟؟؟ چشم دوست خوبم