محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

از پشت تلفن

1392/5/7 16:02
نویسنده : مامان مریم
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

الو مانی علی جون (علیرضا) منو اذیت میکنه.

الو مانی، میخوام برم حموم بزرگه. دارم با سنا و سحر بازی میکنم...

الو مانی برام دامن صولتی بخر با کفش قشنگم بپوشم. مامانی دامنت سفید باشه؟ نه فقط صولتی. میخوام برقصم.

اینا رو دقیقا وقتی گفتی که رفتم مرکز خرید ولنجک واست خرید کنم.چون خدا بخواد تعطیلات که شروع بشه زیاد اینورو اونور میریم. خداروشکر ازون روزایی بود که زیروتن و هالیدی کیدز، اندازه شما زیاد لباس داشت و من هم بین همه خوشگلاش موندم. اما بدون فکر گلچین نکردم و همشو خریدم.

بلوزدامن یاسی و پیراهن صورتی ورزش رو از هالیدی و بقیه رو از زیروتن گرفتم مبارکت باشه عشقم..

تو خونه به مامان آنایی، خاله متین هم نشونشون دادم و گفت چقدر خوشتلن. منم واسه آنا میخوامناراحت

بعدش هم رفتم آرتیمان و دوتا کفش اداری واسه خودم گرفتم..

شب هم خونه مهراب دعوت بودیم و نه اینکه بچه ای نبود خیلی ناراحت بود و گفت خاله دلم واسه محیا خیلی تنگ شده چرا نیاوردیش..

امشب هم خونه امیررضا دعوتیم و جات خالی گلم..

 بعدا نوشت: با مامان صدف رفتم برا صدف از اونجا لباس بخریم دوباره یه پیرهن خنک و خوشتل تو هالیدی برات دیدم نشد نخرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
31 تیر 92 8:44
مبارکه صولتیو بپوشه برقصه محیا جون


مرسی خاله جون
محبوبه مامان الینا
31 تیر 92 9:24
مبارکش باشه مامان خوش سلیقه


ممنون عزیزم قابل نداره
مامان احسان
31 تیر 92 9:31
مبارکت باشه عسل طلا


میسی خالجون
مامان ملینا
1 مرداد 92 10:17
بلوز و دامن یاسیت منو کشته .
همه لباسات خوشگلن عزیزم مبارکت باشه.


ممنونم عزیزم قابل نداره
مامی کوروش
1 مرداد 92 12:58
مبارکش باشه این لباسهای خوشگللل
ببینم زیروتن حراج زده ؟
من یه دونه شلوارک جین می خوام برای کوروش


زیروتن نه حراج نکرده. قیمتاش خوبه الان. holiday حراج کرد
عروسکهام پرنیا وپانیا
1 مرداد 92 16:18
سلام
جای من حسابی خالی بود
اون دوتا لباسی که از هالیدی خریدی چه قیمتی بودند خیلی قشنگ اند


قیمتها با 25 درصد تخفیف خیلی ارزون شدن.. تو که دیگه انتخابت شاهکاره.. بگوبرات بخرم..