محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

سالگرد ازدواج با 4 روز تاخیر

1392/2/30 8:44
نویسنده : مامان مریم
419 بازدید
اشتراک گذاری

٢٦ اردیبهشت پنجمین سالگرد ازدواج من و باباعلی بود. خوب من هم بدلیل مشغله زیاد یادم رفته بود.. خوب مگه چیه؟؟؟ پیش میاد دیگه.. اینهم یه مدلشه.شده خاطره امسالمون. بقول باباعلی میگه اینا کلیشه ایه.. آدم باید تو طول سال قدر همو بدونه.. شاید علت اصلیش این بود که امسال این روز بین روز زن و مرد افتاده و من چون تازه کادومو گرفته بودم خیالم راحت بود..

نه به ما، و نه به یه سریهای دیگه.. یکی از بستگان عشقولانمون، تو فیض بووک هی پیغام میذاشته 9 روز مونده، 8 روز مونده و ... همینطور شمارش معکوس. تا به این رسید که: امروز نهمین سالگرد ازدواجمونه... چه خوشبحالشونه. چقدر بعد نه سال ازین قضیه خوشحالن.. ایشاله همیشه باشن...

پستهای مرتبط:

سومین سالگرد ازدواج

چهارمین سالگرد ازدواجمون

من این روز رو به خودم و همسر عزیزم و تمام مردم ملت ایران و مسلمانان کل دنیا تبریک میگم.. بله قضیه خیلی مهمه... شوهر دادن مانی کار آسونی نبود.[از خود مچکر].. نیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه
30 اردیبهشت 92 8:58
سلام عزیزم من مامان فاطمه زهرا دانشگاه تربیت مدرس هستم فکر کنم یادت بیاد منو. منم 26 اردیبهشت سالگرد ازدواجمونه!!!!!!هردو کارمند دانشگاه هردو یک روز ازدواج ایشالا وجه مشترک های دیگه. من هر روز وبلاگ دختر گلت رو می بینم وقت نمی کنم نظر بدم . من سال 86 ازدواج کردم


چه خوب. ممنون عزیزم... آره جالب بود من 87 ازدواج کردم دوست خوبم... راستی مگه میشه شما رو نشناسم..
مامی کوروش
30 اردیبهشت 92 9:17
به به بزن دست و
مبارک باشه عزیزم
انشا... سالهای سال کنار هم خوب و خوش زندگی کنید و برای محیا نازی کــــــــــــــــــــــــــــــــلی خواهر و برادر بیاری !!!!بگو ایشاله

ایشاله آوردنش سهله اما نگه داشتنش...
دختر چشم آبی!
30 اردیبهشت 92 11:33
سلام
انشااله سالهای سال با شادی و آرامش کنار هم زندگی کنید و سایتون بالا سر محیا جونم باشه
برات بهترینها رو آرزو می کنم عزیزم


ممنون عزیزم. قربون چشای قشنگت
من
30 اردیبهشت 92 13:01
اواسط اردیبهشت یه مورد ازدواج بهتون پیشنهاد شده و 26 ام همون اردیبهشت عقد کردید!واقعا چقدر سرسخت بودید برای انتخابتون و چقدر همسرتون بنده خدا زحمت کشیده تا شما رو برای ازدواج متقاعد کنه!








من بهمین خاطر میگم. درواقع شوخی بود شما حالا جدی نگیر... ایشون خودی بودند..تازه اتفاقات زیادی تو این چند روز افتاد که نمیتونم بگم. چندین بار جلسه خواستگاری و بهم خوردن.. شما فکرتو درگیر نکنی بهتره.در ضمن متشکرم از شما بابت اینکه تمام پستهای مربوطه رو وقت گذاشتی خوندی.. مرسی.














مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
30 اردیبهشت 92 13:40
خیلی مبارکه.از خود مچکر رو خوب اومدی


بابا علی
30 اردیبهشت 92 21:07
با سلام خدمت همسر عزیز و مهربانم ،من هم سالگرد ازدواجم را به همسر مهربانم تبریک می گوییم انشاا... همیشه ایام شاد و سلامت باشید و غمی، دل نازک و مهربانت را نیازارد در پناه خدای مهربان

سلام همسری. چه عجب ازین ورا.ممنونم مرسی عزیزم..
نرگسی
31 اردیبهشت 92 0:59
مبارک باشه عزیزممممممممم ..


ممنون گلم مرسی
سوری مامان زهره
31 اردیبهشت 92 12:21
مبارکه خانوم، به پای هم پیر شین( خیلی دعای مهمیه)!!!!!


ممنون عزیزم. لطف داری