محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

اس ام اس مرجان و مهرناز

1392/3/13 13:36
نویسنده : مامان مریم
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

این دختر خاله های شما یه اس ام اس بمن دادن به این شرح:نیشخندنیشخند

ضمن آرزوی سلامتی برای مسافرین عزیز شرح احتیاجات خانواده ازاین قبیل است: اتومو، گوشی برای مامان، اپی لیدی، سرویس قابلمه چدن، شلوار کتان تنگ/ لوله تفنگی برای هردوتامون، صندل، و هرچی دیدی که خوب بود....

من موندم در جوابش چی بنویسم.. البته خاله جون دیروز حسابمو پر کرد. اما من موندم که چند روز باید خرید کنم تا نوبت به خودم برسه..

خاله جون وحیده هم فقط یه صندل و خش گیر گوشی تقاضا داد. منتظر اس ام اس خاله جون سمانه باید بود...وقت تمام

تازه از علیرضای گوشی باز، هم رفتنمونو پنهون کردن وگرنه داستان داشتیم.. امیدوارم بتونم گوشه ای از انتظاراتشونو فراهم کنم...

تازه دیروز مادر جون زنگ زد بهش گفتی مادرجون برات تلفیسیون lcd میخرم واست ماشین ظرفشویی میخرم...یادمه روز مادر هم گیر دادی براش گوشی اپل صورتی که پشتش نگین داره بخریم.. بیچاره مادرم و اینهمه خوشبختی محاله... ایشاله در آینده براش بخر با پولهای پس اندازی مادرشوهرت(فریماه جون علیک سلامنیشخند )

پرسیدم پولشو از کجا بیاریم.. گفتی برو سرکارت از رئیست بگیر.. چشم ایشون منتظر امر شمان..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهرناز
13 خرداد 92 11:26
سلام.دست ودلبازی بچه ات ماروکشته. امیدوارم خوش بگذره.خودتواذیت نکن هرچی روپبداکردی بخر.ازطرف من این جوری محیاروببوس.


آره والا .. مادرجون تا حالا چنین نوه ای به خودش ندیده بود. البته در حد حرف فقط..
مامی کوروش
13 خرداد 92 11:46
به به به سلامتی چه عجب جایی غیر از شمال رفتید ؟!!!
اونم به چشم ، برای عروسم هممممه چی می خرم . چی فکر کردی خواهر ؟!
فکر کردی من از اون مادر شوهر خسیس هام


سلام گفتم باباعلی داره نا پرهیزی میکنه... نه عزیزم میدونم نیستی... فکر کردی از بین اینهمه خیل آدمهای مهربون من چرا به شما بله دادم. از خوبیهات خواهر.. بقول محیا شون ش شسبیده به را...
محیا یعنی تمام زندگی
13 خرداد 92 11:52
برو بخر حسابتو که پر کردند
این همه هوار هوار نداره


من کلا تو مریوان نخرم تهران باید بخرم. مامور خرید کل خانوادم... از شما یکی حسابی خجالت میکشم بابت کتاب.. بذار برگرده حتما شرمنده بخدا
مائده
13 خرداد 92 13:24
یعنی مردم از خنده . مریم میشه منم لیست خریدمو بدم ؟




آره چرا که نه ... قبلش شماره کارتمو بهت میدم...


مامان کوروش (زهره)
14 خرداد 92 3:31
هههههه خوب برو از ریست پول بگیررررررررر!! راستی لابد با سلیقه ای که همه بهت لیست میدن
کاکل زری یا ناز پری
15 خرداد 92 23:36
مسابقه دعوتتون کردممم


ممنونم عزیز مرسی
مامان احسان
18 خرداد 92 8:54
سلام مریم جون التماس دعا خواهر مارو هم فراموش نکنخوش بگذره


ممنونم عزیزم. نائب الزیارم...