محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

یا حسین

1391/10/17 13:50
نویسنده : مامان مریم
718 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز محیا رو بردم تو حموم بشورم. فشار آب خوب بود و حموم هم داغ. اما یهو فشارش کم شد و آب سردسرد. بابایی هم خونه نبود کمک کنه. نیمساعت من محیا رو به هر طریقی بود با همون یه تشت آب گرم نگهش داشتم. اصلا فکر چاره ای بنظرم نمیرسید. یهو دیدم محیا بطور ممتد میگه یا حسین یا حسین..

بهش گفتم محیا تو این شرایط فقط یا حسین گفتنمون مونده!! جواب داد: مانی اونقدر میگم یا حسین تا آب گرم بشه.. باورتون نمیشه به ده تا نرسید که فشار آب زیاد شد و آبگرمکن جون گرفت و فرستادمش بیرون و خودم نشستم تو حموم گریه کردم. آخه من ازین عادتها نداشتم. معمولا زیر لب به ائمه متوسل میشم. اما نمیدونم این بچه چی تو سرش گذشت.. اربعین هم کلی با پدرجون رفت سرخاک خاله جون زهره تا علی اصغر نمادین رو ببینه. تو سوز سرما

خدایا بچه ام خیلی وقته میگه بابایی منو مشهد میبری؟؟(از وقتی شعر امیر محمد عمو پورنگو شنیده) خیلی این چیزا رو دوست داره. تو این دوماه محرم دلمون رو با لفظ علی اصغر و یزید برده.. اونقدر میگه که حد نداره. اسم نی نی داداشیش هم که شده علی اغصر..

خدایا به دل پاک این بچه، زیارت امام رضا و کربلا رو نصیب باباعلی کن که خیلی دوست داره. بخصوص که الان کل مردهای فامیلشون اربعین کربلا بودن. خدایا خودت مراقب دل پاک بچه های ما باش..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان صدف
17 دی 91 12:57
هم خندم گرفت. هم متاثر شدم. انشاءالله اما حسین محیا گلی رو برات نگه داره.


ممنون عزیزم
نرگسی
17 دی 91 13:38
الهی قربونت برم عزیزم .. انشالله مامانی انشالله..
سارا مامان آرام
17 دی 91 14:08
عزیزدلم ، دختر پاک و دوست داشتنی چقدر تو ماه هستی


ممنون عزیزم
نگین مامان رادین
17 دی 91 16:47
الاهی من قربون اون دل پاکت بشم ،امام حسین و علی اصغرش همیشه پشت و پناهت باشند عزیزم،ایشاالله به حق دل پاک این فرشته زیارت مشهد و کربلا نصیبتون بشه.
مریم جون من هم دلم یه جوری شد با خوندن پستت.


ممنونم ایشاله قسمت شما هم بشه
مامان بهنام والهام
17 دی 91 22:36
سلام مامانی مهربون.من هر روز به وبلاگ شما یه سری میزنم.آخه دختر من هم همسن دختر شماست.کارها وشیطونیاش هم مثل محیا خانم شماست.


ممنونم عزیزم. لطف داری شما
مامان یاسمین زهرا
18 دی 91 14:13
آخییی جونم.امام حسین پشت و پناهت
مامان سانای
24 دی 91 14:59
اول بلند خندیدم بعد با خوندن اینکه آب گرم شده تحت تاثیر قرار گرفتم . دختر من به شهدای کربلا ارادت داره همیشه قصه شون را برام تعریف می کنه اگه آب بخواد یه ذره طول بکشه تا بیارم می گه می خوای منو مثل امام حسین تشنه نگهدادی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
25 دی 91 8:19
خدایا! عزیزم چقدر تحت تاثیر قرار گرفتم. مریم جون به خاطر وجود همچین فرشته نازنینی بهت تبریک می گم. انشااله امام حسین و حضرت علی اصغر همیشه پشت و پناه محیای خوشگل و عزیز ما باشن
مادر آیاتای
27 دی 91 20:31
به قول مامان صدف هم خندم گرفت هم بعدش متأثر شدم. خدا حفظشون کنه. انشاله زیارت نصیب بابا علی هم میشه و به آرزوش میرسه.