محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

آشپزی یه خانم کارمند وسط هفته

1391/10/19 11:56
نویسنده : مامان مریم
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

این گراتن مرغه. دست مامان علی خوشتیپ بابت آشپزیش درد نکنه..

واای خیلی خوشمزه بود باباعلی که انگشتاشو هم داشت میخورد و آخر غذا گفت : چقدر کم درست کردی. این میدونی یعنی چی؟؟؟؟

و یه سوپ خوشمزه:

و این هم محیا خانمی منتظر سرو غذا:

نوش جونت عسلم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمین زهرا
20 دی 91 17:35
بهههههههههههههه
کاکل زری یا نازپری
20 دی 91 18:15
مامان محیااااااااااااااا منم می خوااااااااااااااممممممممممم


آخی ببخشی حواسم به باردارها نبود..
فریماه
24 دی 91 12:00
وااااای چه غذاهایی. دستت درد نکنه مریم جون. ولی قول یه غذای دیگه هم داده بودی. آخر هفته ...عکسشو بذاری ف.ی.س


مرسی عزیزم. اما من مریض شدم و نتونستم درست کنم. باشه حتما اینهفته
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
26 دی 91 11:09
سلام خوبین
واااااای دهنم آب افتاد دلم به تاب تاب افتاد چه غذاهایی معلومه که خیلی خوشمزند راستی اسم دختر عموی ستایش نمن محیاست به قول خودش محیا یعنی زندگی
من شما رو لینک می کنم شماهم به ما سر بزنید نظریادتون نره ها

(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´»
(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)


مرسی چشم حتما
مادر آیاتای
27 دی 91 20:29
وااای چه خوشمزه. نوش جون. حتما درست میکنم. توی فیس منتظر عکسش باش.