محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

این روزها..

1391/5/10 12:07
نویسنده : مامان مریم
490 بازدید
اشتراک گذاری

- بابایی تو این گرما با دهن روزه گرما زده شد و دم افطاری دراز کشیده بود..وقتی اومدی طرفش، گیرت انداخت و با فشار گرفتت و خوردت. شما هم گریه کنان خودتو نجات دادی و اومدی سمت من و تو مسیر برگشتی بهش گفتی مگه من کباکَم منو میخوری؟؟؟!!!

- محیا تو دستشویی: مانی بیا پ ی پ ی کردم. زود بیا بشورش،بدم میاد ازش!!! نه پَ ما خیلی خوشمون میاد ازش.. تو دستشویی هم شروع کردی به تعریف از خودت. مانی دیدی دختر خوبی بوددددددم (بهمین کشداری) خانم بودددددم . ساکت بودم خوابیدی!!! منو داری تو دلم گفتم بذار ازین مقوله خلاص بشم تا به خانمی تو بیشتر فکر کنم..

- کلا همیشه اعتماد بنفست خوبه و واسه اینکه به همه چی دست بزنی دیگه بزرگ وخانم شدی. بجز یه جا:

تو راه پله: مانی من خیلی کوچولویَم. شما بزرگی . بغلم کن.. خسته شدم..

و اما سوژه فرش تمیز و خونه تمیزو محیا. بگم یا نگم؟؟؟!!

همیشه قدت که به کابینت نمیرسه گوشه ظرف یا لیوانو میگیری تا ببینی توش چیه.. آخه بچه شاید آب جوش ( آدابوش ) یا چیز خطرناک دیگه ای توش باشه.. داشتم مشکوفی درست میکردم و شما کنارم یه لیوان پر از زعفرون دم کرده رو ریختی کف آشپزخونه و مریم محمدیان و خودتو و روفرشیو (خدارو شکر بود) و حتی فرشو خوش رنگ و بو کردی.. منو داری!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مائده
10 مرداد 91 13:19
ای جانم آخ جون مشکوفی
مادر آیاتای
10 مرداد 91 16:16
آخی عزیزم.خیلی با مزه شدی محیا جونم.واااای مریم هیچی هم نه! زعفرون!!!!!!!!!!!!!!


هر چی شستم پاک نشد خواهر حتی با وایتکس
مامان ریحان عسلی
11 مرداد 91 13:17
سلام
مشکوفی چی بیده غذای محلیه
امان از دست این بچه ها راحت بود از پوشک گرفتیش ؟


مشکوفی رو بهت میگم.. آره مامانم تو عید ازش گرفت. محیا خوب جواب داد. هرچند چندبار از دستش در رفت
مامان امیرحسین ومحیا
12 مرداد 91 14:55
دخملتون چه بامزه حرف میزنه.راستی من لینکت کردم.


ممنونم عزیزم
مامان ملینا
14 مرداد 91 18:56
منو داری چی ؟پس بقیه اش چی شد؟ مامان مریمی دیگه چه کار کنیم از دست وروجکها .ملینا هم روی فرش لاک ریخته تو وبش برو ببین هر کاری کردیم نرفت قالیشویی هم گفت کم رنگ می شه ولی نمی ره