محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

انا لله و انا الیه راجعون

1391/5/11 11:18
نویسنده : مامان مریم
1,825 بازدید
اشتراک گذاری

بيادش به آسمان سلامی و به ستاره ها پيامی
که خوشا بر شما که ميزبانيد يک فرشته نامی
که سالها با ما بود
خدايش بيامرزد بياد داشته باشيم که اگر عزيزی رو از دست داديم و شايد شايسته تقدير بود هنوز عزيزانی در کنارمان هستند که شايسته بهترينها هستند

دکتر کیوان زاهدی

با نهایت تاسف دکتر کیوان زاهدی معاون پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی دعوت حق را لبیک گفت.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترمشان، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان آمرزش ابدی و علو درجات خواهانیم.

روحش شاد

ازینکه خانم و دختر عزیزش برای ادامه تحصیل در خارج از ایران بودن خیلی تو تشعع پیکر پاکش دلم گرفت

دخترم اینو بدون که مرگ جزیی از زندگیه  و من با دستای خودم عزیزای زیادی رو خاک کردم. و از مرگ نمیترسم و فقط دلتنگی و دوری از عزیزان سخته. بگذریم نباید این حرفارو برات مینوشتم..ایشاله همه خانواده ها سالیان سال کنار هم باشن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ریحان عسلی
11 مرداد 91 13:12
سلام خدا رحمت کنه همه ی رفتگان رو چه جوون بوده
fahime
12 مرداد 91 1:30
وای چه جوون...خداوندا صبر فقط صبر التیام بخش دردهاست...چرا فوت کرد مریم جون؟


شیمیایی بود و سکته هم زد بنده خدا
fahime
12 مرداد 91 1:35
آخرت دار قرار است و دنیا جای بیقرار بعضی وقتها خداوند در همین دنیا به انسان قرار میدهد تا بفهمد قرار چقدر شیرین است و قدر آن را بداند. ایام قرار بر شما خوش باد
مامان کوروش
14 مرداد 91 16:27
مریم جون کجایی؟
حال و احوالات خوبه ؟


مرسی خاله شمالم..
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 16:42
خدا بیامرزدش خیلی متاسف شدم جوونم بود ،
ایشاالله سایه شما و بابایی همیشه بالا سر محیا گلی باشه و هر روز بزرگ شدن و موفقیتش رو به چشم ببینید


ممنونم عزیز دلم
نایسل جون
14 مرداد 91 19:58
وای چه سخت خدا رحمتشون کنه
مامان کسري
15 مرداد 91 10:09
شما ميشناختينش؟
من و خانواده ام فکر ميکرديم مجرده
يني نتونستن صبر کنن تا همسرش و دخترش بيان
آخه براي بنده خداها خيلي سخته که تو تدفينش نباشن
مطمئنين؟


بله عزیزم. تو تشییع جنازش بودم. استاد دانشگاه خودمون که من اونجا کار میکنم بود. شما چطورمیشناسیدش؟ نمیدونم چرا صبرنکردن تا اونا بیان


مامان کسري
15 مرداد 91 11:52
آخه مي دونين اين خدابيامرز ... خواهش مي کنم ازتون که بي جواب نزاريد منو


تازه خبر گرفتم گفتن خانمش رو طلاق داده بوده.. پس مشکلی نیست..
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
19 مرداد 91 11:16
خدا بیامرزدشون... آی صدام، آی صدام هنوزم بعداز بیست و سه چهار سال از پایان جنگ داریم جواب حماقت های تو رو میدیم.... روحش شاد انشااله