محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

دلم برای تو تنگ است

1391/5/18 10:00
نویسنده : مامان مریم
474 بازدید
اشتراک گذاری

تا صفحه وبلاگتو باز کردم دستم لرزید و چند دقیقه ای اشک امونم نداد!! دیگه عکسی ازت ندارم تا به تصویر بکشم.. تا موقع کم کردن سایزش هی قربون صدقت برم..

دخترم خیلی دلم برات تنگ شده خیلی .فکر میکردم اگه نباشی خیلی جاهها میرم و خیلی کارها میکنم. اما تو نبودت کارم فقط تو خونه موندنه..

نمیدونم کی میرسه که جلوی در خونه مادرجون بغلت کنم..بوت کنم. بویی که حتی باباعلی هم حسش نمیکنه و فقط و فقط من..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 10:57
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان صدف
18 مرداد 91 10:58
مریم منم دلم براش تنگ شده.


مرسی خاله جون
مامان کوروش
18 مرداد 91 11:11
دختر تو هر روز بیا مارو اتیش بزن
منم دلم برای صورت ماه و اون مژه های بلندش ( ماشا... ) تنگ شده !



ببخشید تو رو خدا میدونی چی فکر میکنم. فکر کن بچه هامون بزرگ بشن و بیان اینجا و محبتهای این خاله های مهربونو ببینن. بعد برن تو وبلاگ بچه هاشون. ووووااای کوروشی خوشتیپ یه پسر رعنا. بنظرت عاشق هم نمیشن اونموقع؟؟ بعد قضیه شیر تو شیر میشه..کوروش کمیگه محیا یا آیاتای؟؟؟؟
نایسل جون
18 مرداد 91 11:34
عزیزمممم چه سختتتتتت
هدیه خدا- فریماه
18 مرداد 91 14:12
عزیزم مریم جان اینقدر گریه نکن. تا باشه ازاین دوری های خوب وخوش .خوشبحال محیایی با این مامان مهلبون ولی برو بگرد لااقل از این فرصت استفاده کن. خداییش ما هم دلمون واسه اون صورت معصوم و ناز وشیطون تنگ شده. ماشاااااااااااله.


ممنونم فریماه جون.. میام اینجا هم گریه میکنم و ناراحت میشم و هم خالی میشم و راحت..
نرگسی
18 مرداد 91 18:04
ایشالله به زودی مانی ..


مرسی عمه جون کجایی پیدات نیست..
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
19 مرداد 91 11:10
مانی گریه نکن دلم میشکنه ها! (محیا موقع خوندن این متن)
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
19 مرداد 91 11:12
وووییییییییی دلمو کباب کردی دختر شماها رو که میبینم میگم خداروشکر که بچه ندارم، آخه طاقت و صبرم به نسبت شما خیلی کمتره و وابستگیهام خیلی شدیده، میترسم دیوونه شم!
انشااله دخملی زودی میاد پیش مانی جونی


سلام چه عجب عزیزم ازین ورا...
مامان ملینا
19 مرداد 91 11:37
سلام عزیزم می بسنم که غصه داری دخمل خوشگلت کنارت نیست .خیلی سخته می دونم.تا باشه از این دوری های خوش .عزیزم پس وقتی می خواد عروس بشه می خوای چه کنی.منم دلم براش تنگ شده خیلی به وبش سر زدم ولی نتونستم پیغام بذارم .
مواظب خودت باش عزیزم


ممنونم عزیزم مرسی که به ما لطف داری
مامان مهرسا
20 مرداد 91 0:24
ای دختر دوباره اشکمون و درآوردی.خدایی ماهم دلمون تنگه براش بگو یکی دو تا عکس از حال و هوای شمال محیایی برات mail کنن ما هم ببینیم،


دیگه حالا کم کم میرم پیشش دیگه..
مادر آیاتای
21 مرداد 91 11:13
دیوااااااااانه ای بخدا. آدم اینقدر گریه میکنه مگه؟ (اینو با لهجه شدید آملی بخون) راستی بهت گفته بودم مهدی (دوستمون) چقدر شمالی رو قشنگ حرف میزنه؟خیلی دوستت داشته بیدم. مواظب خودت باش گلم.


مرسی عزیزم ما هم همینطور. عشگ منی..مهدی باهاتون نمیاد چه عجب؟؟!!