محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

شبهای قدر و محیا

1391/5/22 10:21
نویسنده : مامان مریم
825 بازدید
اشتراک گذاری

شب اول قدر که خونه موندی و مادرجون گفت محیا رو مسجد نبردیم تا سوژه نشه واسه یه سری که چرا مادرش بچه به این کوچیکیو گذاشتش دو هفته و کی برمیگرده و ازین حرفا، راستش چشم هم نخوره.. آخه دور از جون شما یه سری آدم داریم اونجا نگاه کنن به درخت ، میافته رو زمین...

شب دوم دیدن که نمیشه کمی با خالشون و کمی با خاله جون سمانه اینور و اونور رفتی و آخرش هم خوابیدی و بردنت خونه.. دیشب هم که شب آخر بود خاله جون موند تو خونه تا بخوابونتت و بعد بره، اما ظاهرا تا 12 شب باهاش یاری نکردی و بعدش هم نمیدونم چی شد..

راه میری و به همه یاد آور میشی که من هم بابا و مامان دارم ها!! و ازشون میخوای زنگ بزنن برات تا با ما صحبت کنی..من فدای دل کوچیکت بشم که بالاخره واسه ما تنگ شده. من هم که بیقرار ، برااومدن پیشت روز شماری میکنم..

هر کی هم برات هر چی میخره با اقتدار میگی میناس خریده، خالشون ناس خریده!!! و چقدر خاله جون عسل ازین قضیه حرص میخوره!!

خدای به این شبای عزیز مشکل مردمی که دوستت دارن رو حل کن!! ظاهرا هرچی بیشتر دعا میکنیم اوضاع بدتر میشه. یعنی اینقدر کافریم خدا؟؟ این زلزله شب قدری چه حکمتی داره آخه!!! چرا سرنوشت یه سری رو تو لحظه های آخر رقم زدی. شاید طفلکها امشب باهات حرف زیاد داشتن!! خدایا حکمتتو شکر!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

fahime
22 مرداد 91 10:34
سلام خانومی طاعات قبول دلتنگ نباشی.حرم بودم یادت کردم راستی کجا زلزله شده؟


قبول باشه و خوش بسعادتت. آذربایجان غربی و شرقی
مامان ملینا
22 مرداد 91 10:47
مامان محیا سلام چه می کنی با دوری دختر نازت .ما هم دلمون براش تنگ شده .التماس دعا داریم


ممنون گلم.. خوبه دعا کن این روزها سریعتر بگذره..
fahime
22 مرداد 91 11:07
وای فهمیدم...چه سر نوشتی
نگین مامان رادین
22 مرداد 91 11:08
قربون اون دلت بشم من هم دلم برا محیا تنگ شده ،خدا همیشه حافظ و نگه دارش باشه ایشاالله تعطیلات زود تر برسه و برید و محیارو بیارید که ما هم دل تنگش هستیم


ممنونم خاله جون مهربون
مامان دانیال
22 مرداد 91 11:14
عزیزم روزهای خوبی داشته باشید کنار هم. به تعطیلات و کنار محیا بودن چیزی نمونده


آره عزیزم..
مادر آیاتای
22 مرداد 91 11:44
سلام عزیزم. امیدوارم نتایج خوبی ازین شبهای قدر گرفته باشی. قربونش برم که اینقدر باهوشه و حرفهاش آدمو تکون میده. دلم تنگ شد براتون. لحظه دیدار نزدیک است... مگه زلزله اومده بود؟کی؟کجا؟


اره عزیزم سمت منطقه مادرشوشوت. به به چه عروسی..
مامان امیرحسین ومحیا
22 مرداد 91 13:16
دل تنگ نباشی عزیزم .ایشالا تعطیلات تموم بشه ببینیش.دل منم براش تنگ شده. راستی خدا نکنه زلزله بیاد اخه میدونی زلزله خیلی بده من دیدم .شهر مون سال 76 زلزله شد بدجور....من بچه بودم ولی یادمه تازه داداشم که 15 ساله بود فوت کرد خذا بیامرزدش خیلی خوب بود ایشالا خدا حافظ ونگهدار همه باشه از بلاها.


آخی عزیزم. اومده دیگه. نمیدونم چرا کسی خبر نداره!!کدوم شهر عزیزم..
مامان یاسمین زهرا
22 مرداد 91 18:07
آخی عزیزم.خیلی سخته دور شدن از کسی که همه کسه ادمه.



مرسی ممنونم مامان ندا. چه عجب ازینورها...
مامان ملینا
23 مرداد 91 0:33
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . نظر یادت نره. . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . .منتظرم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . ....... .ملینا .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . .خاطرات این .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . .. . چند روزشو . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . نوشته . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . یه عالمه عکس جدیدهم . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . گذاشته . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
23 مرداد 91 8:29
نمیدونم ولی شاید حکمت این زلزله در شب قدر هشدار به ما، بقیه آدمها باشه که همیشه به یادمون باشه قبل از اینکه دیر بشه قدر خودمون و زندگی و اطرافیان و نعمت حیات و ...بدونیم. و یا بیشتر به این جمله حضرت علی (ع) پی ببریم که:
بگذارید و بگذرید، ببینید و دل مبندید، بنگرید و دل مبازید، که دیر یا زود، باید گذاشت و گذشت.

خدایا به حرمت این لحظه های ناب، همه ما رو در پناه امن خودت حفظ فرما و به ما، عشق ناب پرستش و خدمت به خودت رو بچشان. دستمون رو بگیر و هدایتمون کن. یا ارحم الراحمین



آمین
مامان سونیا
23 مرداد 91 9:20
وای عزیزم چه دختر مستقلی سونیا هم همینطوره زیاد خونه عزیزش میمونه منم دلم خیلی براش تنگ میشه آخه سونیا فقط یک شب میمونه وخونه عزیزشم دوتا کوچه با خودمون فاصله است


خوش بحالت . من الان ده روز بچمو ندیدم...
مامان صدف
23 مرداد 91 10:55
مریم جان محیا از همون روز اول دلش براتون تنگ شده بود. من مطمئنم.
ولی از قرار معلوم دختر فوق العاده صبور و توداریه.
یه بار دیگه از این کارا بکنی میکشمت.


هدیه خدا- فریماه
23 مرداد 91 11:32
عزیزم مشخصه محیایی حسابی دلتنگ شده. دختری ملوس ایشاله همه نذر و حاجاتشونو از شبهای قدر بگیرن. چی بگم از زلزلع شب قدر. تکون دهنده اس.
مامان ملینا
23 مرداد 91 12:51
مامان محیا مرسی که بهمون سر زدین شما لطف دارین عزیزم .
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
24 مرداد 91 8:20
مریم جون میشه از این تریبون، تولد صدفی رو تبریک بگم؟؟ آخه تا جاییکه یادمه این دخمله خوشگل موشگل توی مرداد ماه به دنیا اومده و الان دیگه باید دوساله شده باشه. اما هرکاری میکنم این چندروزه نه از خونه و نه سرکار نمی تونم وبلاگشو باز کنم و به خودش و مامان سمانه اش تبریک بگم.
" صدفی ناز و خوشگل، تولدت مبارک"
انشااله 120 سال با شادی و سلامتی و موفقیت وعزت در کنار مامان و بابای مهربونت زندگی کنی.
دوستدار تو خاله هدی
البته خاله ندا و یاسمین زهرا هم کلی دوست دارن


چرا که نه. وبلاگ من متعلق به همه دوستانه. آره 16 مرداد بود. مرسی که بیادش بودی..بوووس از طرف صدف و مامانش