محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

بهبود باباعلی

1391/6/26 10:22
نویسنده : مامان مریم
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم. باباعلی حالش خوبه و ایشاله فردا مرخص میشه. دوستایی که دعا کردند دستشون درد نکنه.

راستش دوستان باباعلی بیماری براش پیدا شده بود و یک هفته تمام درگیرمون کرد. خدا رو شکر برداشته شد و دیگه هم اثری ازش نیست..

برای سلامتی کاملش دعا کنین..دوستان اگه بدونین چی کشیدیم.. امروز محیا باباشو با موهای تراشیده و کلی پامسمان میبینه. دعا کنین تو روحیه اش تاثیر بدی نذاره..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان کوروش
18 شهریور 91 8:32
مریم جون من همین الان فهمیدم عزیز دلم چه هفته سختی داشتی ، خدا رو شکر که الان حال همسرت بهتره انشا... که بلا دوره زود بیا از خودتون خبر بده
مامان محمدرضا
18 شهریور 91 8:35
سلام من تازه فهمیدم امیدوارم حال بابایی محیا جون زود زود خوب بشه . براتون بهترینهارو آرزو می کنم
مامان صدف
18 شهریور 91 9:21
مریم جون خیلی برات خوشحالم عزیزم. از دیروز که بهم خبر دادی آرامش دارم. خدا به اون طفل معصوم رحم کرد. خدایا هچ بچه ای رو بی سرپناه نکن. ای خدای مهربونم خدای خوبم. ممنون که جواب دعاهامونو دادی.
مامان صدف
18 شهریور 91 9:23
این چند روز نینی وبلاگ داشت سرورشو تقویت میکرد و کسی نمیتونست تو سایت وارد بشه. برا همینم نتونستم به مامانا خبر بدم و التماس دعا داشته باشم. خدا رو شکر که همه چیز به خیر و خوشی گذشت.
مائده
18 شهریور 91 11:00
مریم واقعا خبر خوشحال کننده ای بود خدا رو شکر که به خیر گذشت
مامان دانیال
18 شهریور 91 14:12
خداروشکر. انشاله سایه بابا علی سالین سال بالا سر شما و محیای عزیز باشه
مامان احسان
19 شهریور 91 8:35
سلام مریم جان خداروشکر که بهترن واقعا ناراحت شدم و دعا میکنم همیشه سرحال باشن
مامان کوروش
19 شهریور 91 13:27
مریم جون حال همسرت بهتره ؟


ممنون مرسی عزیزم..
مامان آویسا
19 شهریور 91 13:33
خدا رو شکر. انشاالله همیشه شاد باشید
مامان ملینا
19 شهریور 91 13:39
مریم جان،برادر شوهر منم تومور داره تازه فهمیدیم ولی به خودش و مامان و باباش چیزی نگفتیم،و دکترا گفتن اگه عملش کنن خطرناکه ولی با این وضع جواب ام ار آی رو فرستادیم تهران تا دکترهای دیگه هم نظرشون رو بگن .شما هم برای ما دعا کنید .


حتما با من تماس بگیر فقط دکتر جمشیدیه که معجزه میکنه و صد البته قبلش خدا..
عروسکم پرنیا
20 شهریور 91 8:38
سلام :خدارو شکر امیدوارم همیشه سالم وسلامت در کنار هم گذر عمر را ببینید.واما راستی پیشنهادم اینکه برای دخترت یک داستان کودکانه تعریف کنی تا ذهنش آماده پذیرش این موضوع بشه راستی به خودت هم خسته نباشید وخدا قوت می گم واز اینکه زحماتت بدون نتیجه نموند از خدای بزرگ بسیار سپاسگذارم.