محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

و دیدار نزدیک است

1391/5/24 8:59
نویسنده : مامان مریم
458 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم. این آخرین پستیه که تو نبودت مینویسم. فردا ایشاله میبینمت و کلی کنار هم تعطیلات رو خوش میگذرونیم..ظاهرا تا 12 شهریور استراحتت مطلقیم.. کلی مهمونی و عروسی و عید خدا بخواد..

امشب هم که افطاری مهمون پژوهشکده هستیم و جات حسابی خالیه عزیزم..

بزودی با عکسهای ناز دخترم برمیگردم. پیشاپیش عید فطر بر شما مبارک دوستان..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ملینا
24 مرداد 91 9:05
سلام مانی محیا ، چشمت روشن که می خوای دخمل خوشگلت رو ببینی لحظه شماری داره شروع می شه ؟دل تو دلت نیست وای چه لحظه قشنگی خواهد بود وقتی همدیگرو بغل می گیرین حتما از اون قسمتش فیلم بگیرید.
خوش بگذره و عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه عزیزم.


چشم مرسی عزیزم. هنر پیشه خودم هستم باید به خواهرم بسپرم..
مامان کوروش
24 مرداد 91 9:16
ما هم منتظر خوشگل خانم هستیم
خوش بگذره
عید تو هم مبارک عزیز م


ممنون عزیزم
محیا یعنی تمام زندگی
24 مرداد 91 9:45
مژده ای دل که مسیحا نفسی می اید
که زانفاس خوشش بوی کسی می اید

و چه خوش است لحظه دیدار مادر و دختر بعد از دو هفته دوری و فراق


مرسی عشقم آی گفتی..
fahime
24 مرداد 91 10:02
من هم منتظر خوشگل خانم هستم
خوش بگذره مریم عزیزم


مرسی عزیزم
معصومه مامان احسان
24 مرداد 91 10:02
سلام مريم جان خىا رو شكر كه ؤوىتر ميري \يش محيا جان خوش بطلاره عؤيؤم


مرسی عزیزم.من بعضی کلمات رو نفهمیدم گلم..
مائده
24 مرداد 91 11:59
خب به سلامتی دیگه راحت میشی
matin
24 مرداد 91 14:34
مریم جان خوش بگذره من موندم بعد دو هفته این محیا ی شیطون بلا چه عکس العملی نشون میده یادت باشه که بعد برام تعریف کنی ..........


مرسی. بشما هم خوش بگذره.چشم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
25 مرداد 91 9:02
اول که چشم مادر و دختر روشن به خاطر رسیدن به هم و با هم بودن!
دوم اینکه آخه چقدر تبعیض در این دولت عدالت پیشه و کریمه!!!!!!!! اینهمه تعطیلات آخه چرا؟؟ یعنی چرا فقط شما؟ دارم از حسودی می میرم
بهرحال برید خوش بگذرونید و تا میتونید به ریش ما هم بخندین
نبینم بعدش هی بیای مثل معلمها و دبیرها غر بزنی از کمی حقوق و ....
من تو رو میکشم ولی فکر کنم قبلش از حسادت جوون مرگ بشم

خدا نکنه عزیزم. آخ جون یکی بما حسوذیش شد..
هدیه خدا- فریماه
30 مرداد 91 0:08
خوش باشــــــــــــــــــــــی.