محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

تقدیم به یکدانه دخترم.....

1391/5/16 8:19
نویسنده : مامان مریم
474 بازدید
اشتراک گذاری

همین که مینویسم و به واژه میکشم تورو              دوباره بار غم میشینه روی گونه های من

همین که میشکفی مثه یه گل میون دفترم             دوباره گرمی لبات دوباره بوسه های من

همیشه کم میارمت همیشه کم میارمت نمیشه که نبارمت!!!!

گریه فقط کار منه تواشکاتو حروم نکن                به واژه ای نمیرسیم اینجوری پرس و جو نکن

فاصله ها مال منن تو فاصله نگیر ازم                 بمون که باورت بشه گریه نمیشه سیر ازم

همیشه کم میارمت همیشه کم میارمت نمیشه که نبارمت!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوروش
16 مرداد 91 13:37
عزیز دلم اینقد خودتو اذیت نکن
خب برو بیارش


نمیشه گلم باید صبرکنم..
مادر آیاتای
17 مرداد 91 11:03
مامان کوروشی عزیزم راهش اینه اما دیگه اون برنمیگرده و میمونه پیش طرفداراش (ستاد تضعیف روحیه مادران)


فرزانه بذار هفته بعد بشه میکشمت
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
19 مرداد 91 10:59
مریم جون، میخوای بیایم این دوهفته بشم بچه تون! مطمئن باش زعفرون رو روی زمین نمی ریزم، با دستای کثیفم روی در و دیوار یادگاری نمیذارم، خودم ظرفمامو میشورم، خودم میرم ... و خونه رو کثیف نمی کنم، تازشم اگه بریم هفت حوض با آنا دعوا نمیکنم، تراشه الماس رو هم خوب جواب میدم، یه تبلت هم با خودم میارم تا شما راحت شبکه های مورد علاقه تون رو نیگا کنین و منم توی وب بگردم...
میخوای بیایم، تازه خرج بزرگ کردنم ندارم، بیش از اندازه هم بزرگم


چه خوب بفرما بالای سرمون