محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

13/ اردیبهشت/ 91

1391/2/16 8:48
نویسنده : مامان مریم
607 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بخیر. اول صبحی آقای آبدارچی با یه سبد گل خوشگل، بمناسبت دیروز وارد اتاقم شد. من هم عکسشو میذارم تا شما هم حالشو ببرید..

تو مهد هم با خاله سهیلا رفتی و من هم باهات نیومدم..امیدوارم ببرنت دستشویی. چون یادم رفت لباس زاپاس برات بذارم..بووووس

بعد از مهد سمت نمایندگی سونی رفتیم. تو شریعتی. چه خوشحال بودم که مجبور نبودم این مسیر شلوغ رو بیام و برم. برخلاف همه جای تهران مسیر بی نظم و شلم شولباییه.. خلاصه وقتی رسیدیم کلی شما و دوربین ما و ماشینمونو تحویل گرفتن و گفتن تو ساختمون پارک کنین..برای شما هم آب آوردن و آقاهه بردت بهت پرنده نشون داد و خیالم هم بابت دوربین راحت شد. تحویل دادم  تا هفته بعد تحویل بگیرم.

همونجا بابایی زنگ زد که عمو محمود رفته شمال و عمه و فاطمه تنهان و میان خونمون. خیالم از بابت  رفتن به اندیشه راحت شد و تا رسیدیم خونه بابایی و بعدش اونا اومدن.

اینجا موهاتو بستی و برای اومدنشون آماده شدی..

با دیدن فاطمه کلی خوشحال شدی..اصلا از کارا و حرفات یادم نمیاد فقط یادمه عمه از شیرین زبونیهات نازت میداد و فاطمه هم هی حسودیش میشد.. خیلی با هم دعوا کردین و اون هم دست میذاشت رو چیزهایی که دوست داشتی.

من به روی خودم نمی آوردم و عمه حرص میخورد..کلا عمه خیلی رو فاطمه کار میکنه. نه اینکه پیش بقیه شعار بده. تو کاراش که ریز بشی میفهمی. به کلاسش سلامتیش و .. الان هم که کلاس اوله خیلی از قرآن رو حفظه و خیلی تو مدرسه بهش افتخار مینن و تمام رسشو از قبل بلده و الان شبا قبل خواب کتاب و مجله میخونه.. ایشاله زحمت مادرش نتیجه بده. بهمین دلیل این رفتارها ازش بعید بود..

کمی هم با هم نقاشی کشیدین:

( این همون پیراهنیه که خاله ندی چند شب پیش برات عیدی خریده)

 یه بار فاطمه هلت داد و برگشتی با عصبانیت بهش گفتی: فاطمه!! ببخشید هولم نده!! و ما سه تا  از خنده ترکیدیم.. در نتیجه به فاطمه خانم برخورد. واای این دخترها هرچه بزرگتر میشن حساستر میشن. مهرناز هم همینجوریه. خدایا اصلا خوشم نمیاد. خدا کنه شما اینجوری نشی.. 

درخواست تشخیص هویت: ای مامان مهربون احسان که برامون پیغام میذاری. من با کلی از مامان احسانها دوستم . تو رو خدا بگو کدومشی. آدرس بزار پلیز..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان کوروش
13 اردیبهشت 91 10:07
خدا وکیلی می بینی
اون خانمش خونه داره بعد هی همسرجان من می گه نه بذار اول اونا بیان
تازه من پنج شنبه ها هم سرکارم و تا برسم خونه میشه سه بعد از ظهر
بعد تازه می گن یه مدل بیشتر درست نکن اخه مگه میشه
تو هم خوششششششش بگذره بهت تو راه !!!



همین الان شوشو زنگید گفت امشب میریم خونشون. من هم بجای نه گفتم منظورت چیه؟ جمعه از هم جداشدین. دلت براشون تنگ شده؟ تا 5 شنبه و جمعه هم طاقت نمیاره..آقا من دیروز 20 لیتر بنزین زدم 14 هزار ت. بریم تا اندیشه که شنبه دوباره برم پمپ بنزین؟؟ نه من نمیام. اونا بیان چیتگر یا ارم.من هم آش رشته میپزم میارم. بد میگم خواهر؟؟؟
مامان کوروش
13 اردیبهشت 91 10:09
راستی گلت خیلی خوشگله
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
13 اردیبهشت 91 10:14
روزتون بخير خانم معلم. روز گذشته تونم مبارك استاد


نه بابا ما هیچکدومش نیستیم. گفتم که وسط دوتاش گیر کردم..
مامان کوروش
13 اردیبهشت 91 10:28
ای ول به این جذبه
اش رشته رو خوب اومدی
تو این بی بنزینی و بی حالی ی ی ی ما وقت گیر می ارن


امیدوارم بگیره حرفم. خودم به طرف اس ام اس دادم. قبول کرد چه بهتر نکرد خونشون هم نمیرم... وقت گیر آوردن بخدا..
عروسکم پرنیا
13 اردیبهشت 91 11:37
سلام شماره داخلیت چنده؟
راستی تو تو کارگری یا معلم ......


هیچکدوم. حمال
مامان دانیال
13 اردیبهشت 91 12:20
ای بابا دوراز جون حمال چیه . خوب بگو اگه خدا قبول کنه کارمندیم دیگه. 13 شهریور هم روزمونه. دوستان عزیز اون روز بهمون تبریک بگن.


راست میگگی خودمو مجبورم به کارمندها چسبونم..
مامان مهرسا
13 اردیبهشت 91 12:57
باز به شما که حداقل گل بهتون دادن ماکه با قشر زحمت کش معلم ها داریم کار میکنیم بازم فقط ما باید حواسمون باشه، تازه از همین الان کم کمک تعطیلیشون داره شروع میشه و یه خط در میون میان سر کار
صداشم در نمیارن


از تعطیلیشون نگو که آدم دق میکنه..
مامان احسان
13 اردیبهشت 91 14:02
سلام تازه به ما هم شیرینی دادن .شیرینی دانمارکی یا به قول یکی از بچه ها گدا خفه کن .بازم خوش بحال شماراستی چرا گل زرد ؟


نمیدونم شاید از من متنفر بودن.. شیرینیها رو خودشون خوردن. راستش نرفتم تو جشن. همون موقع مرخصی گرفتم و رفتم استخر تهنایی با خودم خوش گذشت..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
13 اردیبهشت 91 14:30
مامان دانيالي، ميگما من تا جاييكه يادمه 4 شهريور از ما تقدير و تشكر در ميكردن نه 13 شهريور... آهان الان نگاه تقويم كردم 13 شهريور روز بزرگداشت ابوريحان بيرونيه. شايد چون محل كارتون بيرون از محدوده فيلترينگه از شما تو اين روز تجليل در ميكنن.
كاش منم مهدكودكي بودمممممم


خاله هدی ازون حرفا زدی ها خوشمان امد..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
13 اردیبهشت 91 14:35
راستي اين بنزين 100 تومني رو چرا دارن باطل ميكنن؟ من هنوز 559 ليتر ديگه دارم. ميخواستيم تابستوني دسته جمعي بريم سفر حالشو ببريم ولي حالمونو گرفتن سه تايي ها. ميگن براي اصلاح الگوي مصرفه ولي يكي نيست بگه آقا مني كه الان هنوز اينقدر 100 تومني دارم خب خوب و كم مصرف ميكنم كه اينقدر برام مونده. جامعه ما چپندر قيچيه به خدا. تازه بايد از من تقدير هم بشه ولي سهميه ام رو ازم دارن ميگيرن. به خدا اين تنها سهميه زندگيم بود كه باهاش به شوهر خواهرام پز ميدادم


آخه.. دلم برات کباب شد. اما دل خودم هم خنک شد. ما فقط یه هفته 400 تومنی میزنیم. بقیه اش 700 ت. اونوقت شما حرف از 100 تومنی میزنی..واسه همین پشت ترافیک با سوختن بنزین جیگرمون آتیش میگیره..من قضیه صدتومنی رو یادم نمیاد که اصلا کی بود. در هر صورت دلم خنک شد. اتی ول به سه تاییها
عمه نرگس
13 اردیبهشت 91 16:22
مرسی از اینکه پیشاپیش دعوتم کردی .. شما لطف داری به من .. گلا هم مبارکت باشن ..


ممنون عزیزم.
mona
13 اردیبهشت 91 16:40
__________@@@@@@
_________@________@________@@@@@@
________@___________@_____@_________@
________@_____________@@@__________@
_________@___________________________@
__________@_______@@@@@___________@
___@@@@@@____@@@@@@@_________@
__@_____________@@@@@@@_________@
_@_____________@@@@@@@@_______@
_@_____________@@@@@@@@_____@
_@_____________@@@@@@@______@
___@____________@@@@@_________@
_____@@@@@_______________________@
_________@@_________________________@
_________@___________@@___________@
__________@________@@__@@@@@@@
___________@_____@@
____________@@@@_@
____________________@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@



سلام من چند روزه نت ندارم فقط اومدم کافی نت واسه گلهام نظر بزارم و برم
تمام مادرا معلمن روز همتون مبارک
بووووووووووس


تو چقدر لطف داری مهربونم..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
14 اردیبهشت 91 8:37
چقدر بده پنجشنبه ها نيستي. آدم احساس تهنايي مي كنه الان 8.15 هست فكر كنم تو خواب نازي و اين بيشتر لجمو در مياره.
-------------------------
درضمن خونه و محل كارم فقط دو دقيقه باهم فاصله دارن (البته با ماشين) - بقيه جاها هم معمولا ماشين ماماني هست و ايشون جرات نمي كنن كمك راننده بشينن ... بنابراين مصرف سوخت من حداقل ميشه يعني ماهي يه باك 30 ليتري


واقعا؟ خوشبحالت. ما رو بگو ماهی یه بار هم بریم شمال ته بنزین درومده دیگه


راستی جیگر تونستم 5 شنبه از خونه آپ میشم. اما از طرفی نت خونه با خط دانشگاه کار میکنه و 7 غروب به بعد on میشم. اما فقط بخاطر تو کارت اینترنت میخرم..
مامان حنا
14 اردیبهشت 91 10:21
سلام عزیزم ببخش با تاخیر شرمنده سرم شلوغ بود روز معلم رو بهت تبریک میگم گلم
گلت خیلی قشنگه لایق گلی مثل شما گل عزیزمه


مرسی گلم. نظر لطفته خانمی
دخترم عشق من
16 اردیبهشت 91 7:32
محیا جون کامل از پوشک گرفته شده ؟ مربیاش با هاش چی کار میکنند؟


آره. خوبن. گاهی نم میده. و اونا هم لباسشو برام میفرستن.. آخه از 12 بچه بیشترشون از پوشک گرفته شدن. مربیشون هم دست تنهاست. گاهی از دستش در میره..
دخترم عشق من
16 اردیبهشت 91 7:52
سلام امروز اپ نکردی عزیز نگرانت شدم امیدوارم خوب خوب باشین


ممنونم عزیزم. بودم من..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
16 اردیبهشت 91 8:11
شنبه شد!!!!!!!! بدو بيا دلمون تنگيد كلي


ممنون گلم اومدم
مامان کوروش
16 اردیبهشت 91 10:13
به به می بینم که شما هم مهمونداری کردی من نمی فهمم این بچه ها چرا با هم کنار نمی ان
نسترن
18 اردیبهشت 91 8:53
کلا من عاشق این ماجرای واقعی شدم کاش میشد اینطور بود تا قدرمون رو بدونم ولی چه کنم که ما زنها خود شیرینم زود میدوییم میریم پارچ اب میاریم


واقعا