محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

14/ دی/90

1390/10/17 7:59
نویسنده : مامان مریم
554 بازدید
اشتراک گذاری

صبحت بخیر... مثل همیشه خواب بودی من و بابایی هم کلی بوست کردیم که تا برگشت از سر کار انرژی داشته باشیم...شما هم کله صبح اصلا ازین کار ما خوشت نمیاد..

تو دانشگاه هوا به طرز فجیعی سوز داشت..دما  4- بود اما برف نمیباری فقط از دیشب یخ زده بود و خاله بهاره و مهدیه با امیررضا تو بغل سر خوردند کف زمین...بیچاره کسایی که مجبورن پیاده تو این شیب راه برن...

روز خوبی داشته باشی..

بعد از ظهر با خاله نرگس اومدیم دنبالت تا با هم بریم جمهوری خرید...مهمتر از همه شورت آموزشیت رو خریدم. زیاد نگشتیم دیدم سرفه هات زیاد شده ترسیدم از سرما باشه  و نمیخواستم به روی خودم بیارم که ازین ویروسها گرفته باشی.. با خاله نرگس که خداحافظی کردم کلی تا خود خونه گریه کردی..

بابایی قبل ما رسیده بود..شامم آماده بود و فردا هم تعطیل...سرفه های شبت خواب رو از ما گرفته بود..امیدوار بودم فردا بهتر بشی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نگین مامان رادین
14 دی 90 16:53
سلام ،اگه من هم جای شما بودم این عروسک ناناز رو بوس بارونش می کردم چه خوشش بیاد چه خوشش نیاد.مواظب باشید سرما نخورید.
مامان امیرناز
14 دی 90 20:56
سلام دوستم بخاطر پاره ای مسایل مجبور شدیم بریم بابلسر ایشالا هر وقت افتخار دادی تشریف اوردی بهت می گم فعلا چون تلفن نداریم کمتر می ام وب مرسی که سر می زنی نازدخترت و ببوس


ایشاله هر جا هستی دلشاد باشی
نگین مامان رادین
15 دی 90 17:52
عزیز دلم چرا امروز خبری ازت نیست زود بیا که دلم برا شیرین کارییات تنگ شده


ممنون خاله آخه ماجرا داشتیم
کاکل زری یا ناز پری
16 دی 90 10:43
سلام محیا کوچولوی نازززززززززززززز خوبی؟؟ چقدر دلم برات تنگ شده بود


ممنون عزیزم ما هم همینطور کجا بودی خاله جون