محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

28/آذر/90

1390/9/29 9:22
نویسنده : مامان مریم
870 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم...امروز کاملا تا مهد خواب بودی..

و این سپهر کوچولو چون مامانش رفته بود اساسا گریه میکرد و همه بچه ها بیدار شدن..و هستی تا دیدش بهش گفت :سپهر چی شده..و گفتم اگه الان مامان هستی اینجا بود دلش ضعف میرفت. من و مامان درسا کلی خنده مون گرفت از ابراز محبتش

درست همین موقع بود که خاله سهیلا اومد کلاستون تا سورا رو بیاره.. همه از دیدنش خوشحال شدین... اول هستی و بعد درسا دوید طرفش و بوسش کردن...و شما هم با اون خواب آلودگی بیدار شدی و رفتی تو بغلش حیف که ازون کلاس رفتین.. چه زن نازنینی بود..

و شما بعد رفتنش همونجا خشک ایستادی:

من هم چند تا عکس از دوستات گرفتم...اول از همه عکسهای هستی رو میذارم تا مامانش خوشحال بشه..

و اینجا خاله بهاره داره لباساشو در میاره و کلی تصدق هستی میره.. خداییش با مامان درسا میگفتیم که چقدر این هستی خانمه..عین دختر خانمها میمونه.خدا نگهش داره..

بغلی خاله بهاره هم سوراست که تازه از وطنش کربلا برگشته..

پانیذ هم گرگشو گرفت دستشو اومد کلاس شما و داره با بچه های کوچیکتر بازی میکنه...آخه مربیشون نیومده هنوز:

پانیذ- امیررضا- درسا

بعدش هم کلی گریه کردی و خاله بهاره گرفتت و من اومدم سرکار

بعد از ظهر اومدم دنبالت و فکر کردی امروز میخواییم بریم خونه مادرجون..کلی گله کردی ازینکه در خونه رو دیدی...و تو خونه هم همش بهمونه و گریه..حتی لباساتو در نمیاوردی.

بچه گریه اووووو دوست ندارم اما برای اینکه خاطره ای بشه که چقدر اذیتم کردی میذارمشون..

و کمی آروم شدی

سرکار که بودم گفتم میشه نرم خونه تا به کارهام سر و سامون بدم؟؟؟ اما نمیشد باید میومدم دنبالت...ووقتی رفتیم خونه و کارهای خونه و خرید رو لیست کردم، گفتم وااای میشه نرم سرکار تا به کارهای خونه ام برسم... هیچ کاری تا آخر شب نکردم...فقط زنگ زدم به مادر و دوستام که از دست اینهمه کار چیکار کنم...بابایی هم که اومد گفت ولش کن بگیر بخواب...من هم الکی الکی یه روزم پرید و ...

کمی هم برای جلب رضایت شما باهات بازی کرد:

خوشت میومد اما الکی جیغ میکشیدی..

همیشه سر برج اینهمه کار دارم...خوبه مهمون ندارم. اما همین شمال رفتن هم برای خودش خیلی کار داره دیگه..

لباستو عوض کردی و خوابیدی:

از دست من و دوربینم خسته شدی..

فقط یه فردا رو وقت دارم که اونم بیخیال کار، تصمیم گرفتیم تو این سرما بریم استخر..با دوستا و همکارا.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان هستی
28 آذر 90 10:22
ممنون خاله مهربون که اینقدر در مورد هستی توی این پست صحبت و تعریف کردی. کلی انرژی گرفتم آخه میخواستم ببینم صحبت هام تاثیر داشته یا نه. بازم ممنون ایشاله خدا محیا جون هم حفظ کنه و همیشه شاد و سرحال باشید
پریاگلی
28 آذر 90 10:23





















عروس خانوم چه ناز شدی

ممنونم خاله مهربونم

نگین مامان رادین
28 آذر 90 23:21
_(▒)(▒)_______███☼████___(░)(░)
(▒)(▓)(▒)__ ███__ ██████ (░)(▒)(░)
_(▒)(▒)___██____███▒████ (░)(░)
_________██____███▒▒▄▒
__________██____█▒▒▒▒▒▒
___________██____ █▒▒▒♥__(░)(▒)
____________██_____▒▒___(▒)(█)(░)
____________ ██____▒▒_____(░)(▒)
_____________██__▓▓▒▓______█
________█✯ _██ ▓▓▓▒▒▒▓____█_█
_(░)(░)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓▓__ █▀
(░)(▒)(░)______▓▓_▓▓▓▓▓▓___█
_(░)(░)_____ _▓▓_▓▓▓▓▓_____ █
___________ ▓▓__▓▓▓▓_▓____▒░
__________ ▓▓__▓▓▓▓___▓__▓▒
_________ ▓▓___███❋█__▓▓_
________▒▒__ ♥▒▒♥▒▒♥▒
_______░___ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
__________ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
_________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
______ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
_______________▓▓ ▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(▓)(▒)_______▓▓__▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓__ ▓▓
_______________▓▓__▓▓
_______________▓▓ ▓▓
_______________▓▓▓
______████████▓
_______█☼█___██____(░)(░)
______███____ ██__ (░)(▒)(░)
______█_______██____(░)(░)
______________█☼█
______________█▀██▄
.
عزیزم شب یلدا مبارک امید که لحظه های پر از شادیتان به بلندی همین شب باشد


ممنون عزیزم برای شما هم همینطور
مائده
29 آذر 90 9:25
به جان خودم اگه امروز نیای .....


نه والا میام
مامان صدف
29 آذر 90 12:54
صدف هم گاهی این مدلی گریه میکنه. جیگرم کباب میشه