محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

22/آذر/90

1390/9/26 9:26
نویسنده : مامان مریم
411 بازدید
اشتراک گذاری

صبح گل دخمل کوچولوی سفید برفیه چشم سیاه زیباروی خودم بخیرنیشخند

آخیش!!! یه کم که اینجوری گفتم دلم خنک شد... آخه صبحها که خوابی خیلی دلم برات تنگ میشه...اما امروز تو مهد بیدار شدی و کلی بغل و بوست کردم و شارژ اومدم سرکار...

صبح تو تاریکی اومدیم تو خیابون..( از ترس ترافیک) خواستم عکس بندازم اما تو رانندگی نمیشد دوربین دربیارم... اونقدر زود رسیدم که رفتم پمپ بنزین..شما رو رسوندم و رفتم زیارت عاشورا..الان هم محل کارم هستم..کوک و سرحال...

تازه مهد شما برای همه بچه ها دمپایی نو خریدن..یکیشو به شما دادم و یکیشو به درسا... کلی با دمپایی قرمز پلاستیکی راه میرفتین و قر میریختین...

 

بعدظهر که اومدم دنبالت ظاهرا خوابت میومد..بگمونم آرتین و پرنیا هم همین حس رو داشتن آخه خیلی بداخلاق بودین..

تو راه خوابیدی و من هم آروم بردمت بالا و کنارت خوابیدم..به اعلام کردم که خوابیم و زنگ نزنن..اما دل غافل یه آقایی اشتباهی شماره خونه ما رو گرفت و حتی عذر خواهی هم نکرد..اصلا به ما استراحت نیومده..

کمی با رخش دوران کودکی ات حال کردی....

بچه بیا عقبتر تلویزیون نگاه کن:

کمی انار برات دون کردم و موهاتو شونه کردم...با هزار ترفند که موی پرنیا و فلانی مرتبه و ...

تفاوت را احساس کنید:

قبل از شانه:

بعد از شانه:نیشخند

دیگه بعد از عاشورا هم با هر آهنگ حتی شادی، سینه میزنی

این کیف نو رو از کیش با هم خریدیم....و تازه افتتاحش کردی. تو مغازه هم موقع خریدش خواب بودی و تا حالا حضورش رو حس نکرده بودی:

محیا با کیف جدیدش

تموم خونه رو تا موقع شام باهاش گشتی:

مبارکت باشه گلم...

شهریار هم که مریض شده و ویروس سرما و تب گرفته و مامانش خیلی ناراحته...ایشاله زودی خوب بشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان هستی
22 آذر 90 9:31
ایشااله همیشه کوک و سرحال باشی


مرسی خاله جونم
مامان صدف
22 آذر 90 9:40
میگم دیشب چه خبر بود که اینقده شارژی


خبری نبوده شما خیالت راحت خواهر..بابیدار بودن صبح محیا کوک هستم
دخترم عشق من
22 آذر 90 10:38
تازه چه مژه هایی داره این محیا خوشکله . ماشالله هزار ماشالله



مرسی خاله...
نگین مامان رادین
23 آذر 90 1:38
فرشته کوچولو دمپایی نو مبارک


مرسی خاله
مامان رهام
23 آذر 90 8:50
دمپايي نو مبارك سيندرالا كوچولو


مرسی پس واجب شد ازش عکس بندازم
نگین مامان رادین
26 آذر 90 0:48
عروسک خانوم همه جوره خوشگله چه قبل از شونه چه بعد لز شونه.


ممنونم خاله گلم
مائده
26 آذر 90 11:01
دخترت با موهای شونه نشده هم قشنگه


مرسی خاله مهربون سه شنبه میای استخر؟؟؟
مائده
27 آذر 90 12:20
شاید اومدم وسیله هام که اینجاس . خواستی بری بگو