محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

24/آذر/90

1390/9/26 8:49
نویسنده : مامان مریم
859 بازدید
اشتراک گذاری

صبح همراهی کردی و تا 9:30 خواب بودی و من هم خوابیدم...بیدار که شدی  گفتی مانی برو زیر پتو سرما میخوری.. صبحون خوردیم و رفتیم حموم...جلوی موهات رو هم کوتاه کردم.. منهم بعد شونه کردن موهات هی ازت عکس میگرفتم...گفتی مانی عکس نگیر cd  بذار...

اینترنت خونه هم درست نشد و در واقع مهندس هنوز مودممو نیاورد... بابایی هم ازین بابت کلافه بود و تو خونه کاری جز خوابیدن نداشت...چون گلو درد هم داره قلیون رو هم خدارو شکر تعطیل کرد..

من هم کمی فولدر عکسها رو مرتب میکردم و شما هم میومدی رو میز کامپیوتر و اذیتم میکردی...

بالا اومدنی با کمک مبل راحت بودی اما پایین اومدنی با کله میخواستی بیای و وقتی نمیتونستی میگفتی مانی کمک کن و ازین حرفت کلی خنده ام گرفت...

چند تا غذای جاافتادنی درست کردم...خوراک لوبیا و آبگوشت و استانبولی... برای گلوی بابایی هم چهار تخمه و فرنی نشاسته.. شما هم شیره خرما با موز خوردی و خیلی خوشت اومد...

کلی هم بابایی رو اذیت کردی و میگفت کیجا مثه بشکسته رادیو حرف زننه!!!!

و کلی فیلم دیدی و رقصیدی:

نهار من و بابایی خوردیم و شما سیر بودی و خوابیدی و بعد اینکه بیدار شدی هم نخوردی...حلوا درست کردم که خوب نشد و برای شما هم پفیلا درست کردم و تو قابلمه در شیشه  ای خیلی منظره پف کردن و ترکیدنش جالب بود تا حالا ندیده بودم...وقتی داشتی میخوردی نمکش پرید تو گلوت و سرفه کردی و گفتی دیدی دیدی سرما خوردم؟؟؟

خونه خاله ندا هم نمیشد رفت آخه شهریار مریض بود و ممکن بود شما هم مریض بشی..من هم خواستم تنها برم بیرون کمی خرید کنم که بابایی گفت حریف شیطنتهات نمیشه و من هم نرفتم...

شام خوردیم وشما هم طبق معمول پای تلویزیون موندی...برای اینکارت برنامه دارم...باید از سرت بندازم...چون اصلا کار خوبی نیست....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان صدف
23 آذر 90 8:59
امیدوارم اول بشی. محیا گلی هندونه ای


میسی
مامان محیا
23 آذر 90 10:59
تو هم با اون دختر زشتت


مرسی از لطفت خاله جان...هر بچه ای برای مادرش عزیزهو قشنگترینه...مگه محیای شما برای شما اینطور نیست؟؟؟
مامان زهرا نازنازی
25 آذر 90 21:38
انشاالله که اول بشید




ممنون خاله
مامان آرینا
26 آذر 90 17:05
ای دختر شیطون بلا