محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

3/آذر/90

1390/9/6 12:54
نویسنده : مامان مریم
808 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنجشنبه و روز تعطیل خاله فرزانست...گفتیم باشه خونه و استراحت کنه و به کاراش برسه

 صبحت بخیر نازگلم:

و شروع کردی به شیطونی:

و تماشای تلویزیون:

منتظر صبحونه ای:

صبحونه میخوام

پش کوش این صبحونه

مانی اینجا مورچه است

 و خودمون با تاکسی رفتیم بیرون... اول مرکز تجاری کیش.

و چند تا عکس از مروارید تو صدف:

حودمونیم!! همه جا یه تکه نون دستته و تا تموم میشد میگفتی مانی نون خالی میخوام:

 

 تو بازار خوابت برد و گذاشتیمت رو یه تخت:

 

برات کوله کیتی و کلی پاستیل و شکلات ( برای سوغات) خریدم:

 و برای نهار رستوران دریایی عمو اکبر رفتیم...غذاش فوق العاده بود. من تا حالا بیرون چنین غذایی نخورده بودم...همه تعریفشو میکنن...هر چند خیلی لوکس و گرون نیست:

تا غذا رو بیارن طول کشید و شما کلی اذیتم کردی:

بعدش رفتیم دریا که زود لباستو درآوری و شنا کردی و کلی ماسه آهکی ریختی رو سرت...خیلی ساحلش با دریای خودمون ( شمال) فرق داشت و زودی درت آوردم تا مریض نشی

 همه ماسه رو تو سرت ریختی...

مایو هم که برات نیاورده بودم:

بعدش تا دم تاکسی جایی نشستیم و بستنی خوردی و کل لباستو به گند کشیدی و کم کم آبریزش بینی و سرفه پیدا کردی..

و عصری هم رفتیم کشتی یونانی و غروب زیبای کیش:

غروب دیدنی کیش

 

 

دیگه هوا سرد شده بود:

اونجا یه شهربازی کوچیک با طرح کشتی هم بود که کلی با سرسره اش حال کردی..

اونجا شترهایی رو هم آذین بستن که مردم میرفتن و شتر سواری میکردن:

و اینهم به یاد بابا علی:

ازونجا به مرکز خرید پدیده رفتیم

 

که به نسبت مرکز خریدهای قبلی جنسهای خوب با قیمت مناسب داشتن اما من خریدهامو کرده بودم و فقط آباژور و برای خاله فرزانه کادو و چند تا کیف عروسکی و عروسک برای شما خریدم...

اونجا شما رو سوار سبد چرخدار کردم و یه وایت برد برداشتی و کاملا مشغول نقاشی بودی و من هم کلی راحت خرید کردم...یکی ازین وایت بردها برای شهریار هم برداشتم...

تو پدیده

چقدر عروسکهای خوشگلی داشتن:

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب سر بزنید

تو رستوران دریایی:

خاله جونها تو رستوران

 این خاله جون وحیده دیوونه هم که تو رستوران دریایی جوجه سفارش میده:نیشخند

 

خاله جون تو کف عروسکها:

وحیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)