محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

19/ آذر/ 90- تولد دوسالگی یگانه دخترم

1390/9/20 10:32
نویسنده : مامان مریم
816 بازدید
اشتراک گذاری

19/ آذر/ ٨٨ دنیا صدای گریه کودکی را شنید که اینک تنها بهانه برای خندیدن ماست

محیای گلم تولدت مبارک!!!

دختر نازم!!!

  نه در قالب پست و نوشته، بلکه در تمام روز و شب و ساعت و ثانیه های این دوسال، اثبات کردی که تمام زندگی من و بابایی هستی...

 

جشن میلادت را به پرواز می روم 

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها 

آسمانی که نه برای من 

نه برای تو 

که تنها برای “ما ” آبیست . . .

              

دخترم، محیایم، زندگیم!!!

شما تنها کسی هستی که با عصبانیتها و فریاد های من، سریع مرا می بخشی و باز مرا میخواهی...بدون کینه ای در آن قلب کوچک و مهربانت!!!

قصوراتم را در مادری ببخش!!!

 

با تو میمانم...با تو میسازم...و با تو میمیرم!!!!

 

….جان ، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم 

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مائده
19 آذر 90 9:58
الهی ! چقدر احساس تولدش مبارک
سید امیرعباس بابا
19 آذر 90 10:12
سلام دوست جونم نمیخوای یه سر بهم بزنی؟؟؟؟ پربازدید های این ماه وبلاگم میدونی چه مطالبی هستن؟؟؟؟ یه سر بزن و بخون و ببین ضرر نداره حتمممممممممممممممممممما راستی اگه با تبادل لینک موافقی منو خبر کن
مامان آبتین
19 آذر 90 10:42
من هم تولدت دختر نازت رو تبریک میگم . انشاءاله زیر سایه پدرو مادر بزرگ بشه .


ممنونم عزیزم
matin
19 آذر 90 11:56
محیا جون تولدت مبارک ؛ عزیزم من مسافرت بودم فرصتی نشد به وبلاگت سری بزنم امیدوارم همیشه شاد و خندان باشی


سلام خاله ممنونم...نگران شدیم نبودید..رفتید بی خبر؟؟؟آنا جون چطوره؟؟؟
مامان زهرا نازنازی
19 آذر 90 21:07
مبــــــــــــــــــارک باشه عروسک ناز

الهی 120 ساله شی

خدا تو و مامان خوشگلت رو در پناه خودش حفظ کنه. شاد و سلامت باشید


ممنونم عزیزم
مامان ریحانا
28 آذر 90 17:38
سلام
تبریک میگم با تاخیر ببخشید که دیر شد نتم قطع بود ....
ایشالا 120 سالگیت محیا جون



مرسی خاله جونم