محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

24/ آبان/90- روز عید غدیر

1390/8/28 12:49
نویسنده : مامان مریم
481 بازدید
اشتراک گذاری

عید غدیر مبارک!!!!

صبح عید من از کسالتم همش خواب بودم و شما سحرخیز با خاله جون رفتی خونه سیده ها عید دیدنی...شنیدم کلی شیرینی و شکلات خوردی. خدا به ما رحم کنه... من هم حوالی ظهر یه سری خونه سادات جون زدم که دقیقا بغل خونه مادرجون بود...حتی وقتی مادرجون اینا سر خاک خاله جون گل و شیرینی بردند حوصله نداشتم برم...

محیا میره عیددیدنی

ژستتو قربون

تا عصر که با چک و لگد خاله جون عسل از خواب بیدار شدم . تا بریم خونه کیمی جون و زندایی فاطمش که سید بودند...اونجا رو خیلی دوست دارم..خونه خاله همه جمع بودن بعد تموم شدن مراسم عزاداری بابای عاطفه، فرصت خوبی بود تا کنار هم جمع بشیم و بخندیم و کمی حال و هواشون عوض بشه...کلا با دیدن من همشون شاد میشن...ما اینیم دیگه...زبان

تا دیر وقت اونجا بودیم و بعدش همه خونه مادرجون اومده بودن..از جمله سنا توچولو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)