محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

11/ آبان/90

1390/8/14 9:35
نویسنده : مامان مریم
585 بازدید
اشتراک گذاری

صبحت بخیر ناز دخترم...

امروز دم مهد از خواب بیدارشدی...شیرتو رویا جون گرم کرد و خوردی..تبسم نوه خاله سهیلا هم اومده بود و انگار نه انگار که روز اولشه...شما هم بغل رویا جون رفتی و بمن میگفتی خدافس...قربونت برم که جنت پریده...

شیر بخورم

اینجا میگی خاله شیر بده، امیرعلی میگه آب بده...به رویا جون گفتم خدا به دادتون برسه...چی میکشید ازین بچه ها:

محیا داره با یک ذره آب بازی میکنه...

وقتی که رفتیم خونه غذاتو دادم و آماده ات کردم تا ببرمت خونه دختر عمه تا من و مامان آنا بریم 7 حوض خرید..اونا هم فردا میرن شمال. خوش بحالشون من هم خیلی دلم برای خونواده ام تنگ شده. بخصوص که عید قربان هم اونجا صفایی داره...

اینجا آماده شدی که بریم بیرون:

بریم ددر

چیزی لازم نداشتی تا واست بخرم ولی متین جون چند دست لباس تو خونه واسه آنا خرید. آنایی پیش باباش موند و شما تا خاله رو تنها دیدی هی میپرسیدی: خاله آنا کوش؟؟ خونه پسرها هم خیلی بهت خوش گذشت و حسابی باهاشون بازی کردی...دیر رسیدیم خونه و بابایی اومده بود. نای آشپزی نداشتم و نفهمیدم کی خوابیدیم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدف
11 آبان 90 11:44
جای عکس صدف تو این پست خالیه.
ما که امروز خواب موندیم. مجبور شدیم خودمون دوتایی بیام. با یک ساعت تاخیر


عیبی نداره...نوش جونت خواب
مامان امیرناز
14 آبان 90 9:40
سلام همشهری موفقیتت و از صمیم قلب تبریک می گم امیدوارم هز جا هستین شاد و سلامت باشین راستی لینکمون نکردیا دختر نازت و ببوس


ممنونم عزیزم...حتما لینکت میکنم