محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

10/ آبان/90

1390/8/11 10:48
نویسنده : مامان مریم
625 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز مهم  و خوبیه..بابایی از صبح سرکار نرفت تا با ما بیاد دانشگاه و بعدش شما رو بذاریم مهد و با هم بریم کرج پژوهشگاه مواد و انرژی تو دعوت ستاد نانو برای گرفتن جایزه.

خداحافظ گلم بعد از ظهر میام دنبالت

خیلی خوب بود و من کلی موقع تحویل جایزه از خودم ذوق در کردم:یک لوح تقدیر و تندیس که اسمم روش بود و کارت هدیه به مبلغ 300 هزار تومن...دستشون درد نکنه...کاش 400 ت بود تا باهاش دوربینی رو که دوست دارم بخرم...شوخی بود همینشم خوبه...

لوح و تندیس

من هم همشو گذاشتم کنار عکست تو اتاقم:

لوح تقدیر

کارت هدیه 300 تومانی

این هم من تو سمینار:

مانی تو سمینار

البته بعدا عکسهایی که خودشون برامون گرفتن میذارم...آخه بابایی داشت فیلم میگرفت و نشد زیاد عکس بگیره..

ایشاله تو موفقیتهای دختر گلم من و بابایی یکی عکس میگیریم و یکی فیلم...کاش پدر جون و مادرجون میتونستن باشن...آخه هیچکی به اندازه اونا ذوق نمیکنه. حتی شو شو ها..هرچند کلی ذوقیده بود و به مامانش و دوستاش زنگ زد و گفت!!!

تازه امروز همکار جدیدم اولین حقوقشو گرفت و برام یه ظرف دو طبقه ( شیرینی خوری) کادو آورد...چه روز خوبی بود امروز..لبخند

وقتی اومدیم دنبالت ازینکه بابایی رو دیدی به ذوق اومدی و دویدی طرفش...گویا آسمونو بهت دادند...

محیا چه خوشحاله

عصری یه سر تنها رفتم بیرون تا قبضها رو پرداخت کنم اما از خستگی حوصله دور زدن نداشتم...

شب هم که ما دوتا خسته، هرچند با آژانس رفته بودیم اما راه دور و خسته کننده بود...شام ماکارونی درست کردم و زود خوردیم و ساعت 8 بیهوش شدیم...اما شما اونقدر گریه کردی که نخوابین!! مانی پاشو!!گریه و من نفهمیدم که شما کی خوابیدی...بووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مائده
11 آبان 90 9:20
تبریکات ما رو هم پذیرا باشید
مامان ریحانا
11 آبان 90 10:06
سلاممممممممممممم
پستت خیلی بهم چسبید خوشحالم که خوشحالی دوست خوبم
تبریک میگم ایشالا در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی گلم


مرسی عزیزم دخملتو ببوس
مامن هستی
11 آبان 90 10:11
مبارکه مادر موفق
آفرین بر شما که در تمام عرصه ها نمونه ای


مرسی لایق اینهمه تعریف نیستم عزیزم
مامان شهداد
11 آبان 90 10:12
سلام عزیزم بهت خیلی خیلی تبریک میگم امیدوارم همیشه مفق باشی وخوشحال >


مرسی عزیزم
مامان سانای
11 آبان 90 10:13
مبارکه مریم خانم همیشه موفق باشید
دخترت هم نازه .به وبلاگ دخترم من هم بیا خوشحال می شیم


ممنونم. چشم حتما
قربانعلی
11 آبان 90 11:43
مبارک باشه
تندیست مبارک
عکست مبارک
خودت مبارک
300هزار تومنت مبارک
چه خانومه خوبی خدا قسمت کنه از این خانوما
خدازیادشون کنه
خدا مادر بچتو زیاد کنه



مامان صدف
11 آبان 90 11:43
امیدوارم همیشه روزاتون مثل این روز خوش باشه. براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.




ممنون عزیزم
matin
11 آبان 90 13:17
تبریک میگم عزیزم امیدوارم در کنار شوهر و دخمل گلت همیشه شاهد موفقیت و شادکامی باشی


مرسی عزیزم
مامان صدف
11 آبان 90 13:25
ولی خداییش با این تیپت باید بهت دوبله جایزه میدادن. شوهرت چقدر کیف کرده باشه وقتی رفتی اون بالا جایزه بگیری. حتما" همش تو دلش میگفت خانوما و آقایون این زن منه هاااا. حواستون باشه. جیگرشووووو. جووووووووون


نه بابا سمانه جان دلت خوشه ها...کاش اینجور که میگی بود..وقت گذاشت اومد اما وقتی ازش پرسیدم گفت نظری ندارم. برام فرقی نمیکنه..
مامان درسا
11 آبان 90 13:42
مبارکه.امیدوارم در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی


ممنون عزیزم
نگین مامان رادین
11 آبان 90 21:52
تبریک تبریک تبریک،ایشا الله همیشه موفق وسربلند باشید.


ممنونم عزیزم
محیا
14 آبان 90 9:29
در رابطه با گفته مامان صدف اکثر این شوهرا یا خیلی بی احساسند
یا اینکه حسود تشریف دارند
خوشحالیشون رو نشون نمیدند میترسند خانمشون دور برداره


مال ما که خودش انکار میکنه ولی ته رفتارشون حسادتو آدم میبینه