محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

بی من سفر نرو

1392/4/30 11:23
نویسنده : مامان مریم
447 بازدید
اشتراک گذاری

هرجا بری میام! دلگرم و بیقرار بی من سفر نرو!

تنهام دیگه نذار،تو با منی هنوز! عطر تو با منه، فردا داره به ما لبخند میزنه..

آره این آهنگ مهران منتخب آکادمی سال قبله. بابایی این آهنگو به تکرار تو ماشین میزنه و خوب حفظ شدی.. روز آخری که از خونه مامان بزرگ به خونه مادرجون میرفتیم تا شما رو بذارم اونجا و بیام تهران، گفتی بابایی نخون من میخوام بخونم و با اون لحن کودکانت میخوندی، تنهام دیگه نذار، من عاشق توام، بی من سفر نرو!!! هق هق گریه ام درومد و کلی بغل و بوس و بوت کردم. به خودم گفتم باز خل شدی مریم. 4-5 روز که این حرفا رو نداره... دوست دارم متن کاملشو برات بنویسم..

با من قدم بزن، حالا که بازی ام، حالا که سهممی!!! بامن قدم بزن، میلرزه دست و پات، بی تو کجا برم، بی تو کجا بیام؟؟؟!!!

دست منو بگیر، کنار من بشین! من عاشق توام حال منو ببین! از دلهره نگو، از خستگی گلم، بی تو میشینم و روزها رو میشمرم!!!

هرجا بری میام! دلگرم و بیقرار بی من سفر نرو!

 تنهام دیگه نذار،تو با منی هنوز! عطر تو با منه، فردا داره به ما لبخند میزنه..

خوشحالم که الان داره اونجا بهت خوش میگذره و با سحر و سنا (دختر داییها)  کلی بازی کردی و شادی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مائده
30 تیر 92 11:20
دیروز می خواستم بگم گریه زاری راه بندازی من می دونم و تو . امروز اومدم می بینم اوه چه خبره


مامان ملینا
1 مرداد 92 10:14
محیای گلم خوش بگذره خونه مامان جون و دختر خاله ها.


میسی خاله