محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

خاله جون اومده

1392/4/19 11:27
نویسنده : مامان مریم
540 بازدید
اشتراک گذاری

ماه مبارک رمضان بر همه مبارک باشه. چه اونایی که روزه میگیرن و چه اونایی که نمیگیرن. بالاخره مزه اش به کام همه میرسه..

عزیزم دیروز خاله جون اومد تهران و من هم زودتر تعطیل کردم و رفتیم دنبالش. بعد یکراست برگشتیم دانشگاه و رفتیم استخر. هر چند تو ماه رمضون هم استخر بازه اما واسه ما آخرین روز بود. درسا و آرشیدا هم بودن و کلی ازینکه دستتو ول میکردی و تنها میتونستی شنا کنی خوشحال بودی و دوست داشتی به خاله جون نشون بدی..

خاله جون هم از بوفه بالا تشویقت میکرد و کلی ذوق میکردی.

امروز هم کنارش خوابیده بودی و ما اومدیم سرکار. هرچند سروقتت بیدار شدی و چشای نازتو باز کردی و دوباره خوابیدی..

کاش میتونست زیاد پیشمون بمونه تا روزه داری برام راحت تر بشه. نگه داشتن شما و درست کردن افطاری و ..

خوش بگذره بهت گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان متین
19 تیر 92 11:50
ماه رمضون شما مبارک
خوبه که خواهرت اومده پیشت , عزیزم بالاخره یه وقتی واسه دخملی گذاشتی واستعدادش رو کشف کردی بهتره جدا از مشکلات یه وقتی رو هم واسه خودت و بچه بزاری اینطوری راحتتر زندگی میکنی منم با خودم دارم تمرین میکنم که همه چیز رو آسون بگیرم .
راستی دوباره شروع به نوشتن کردم


انشاله خدا کنه... اگه بدونی زدم به رگ بیخیالی. در مورد موضوع اخیری که تو رو هم اذیت کردم. گفتم هرچه باداباد. هرکاری قراره بشه بذار شوشوتصمیم بگیره. کشیدم کنار یهویی..
مامان محیا
19 تیر 92 12:54
توی ماه رمضونی عکس اون غذای خوشمزه چیه دیگه گذاشتی آخه؟


مال چند روز پیشه خواهر...ببخشید
مامان احسان
19 تیر 92 13:40
سلام عزیزم روزبخیر شما هم مارو دعا کن .من منتظر شنیدن حرفهاتم .


ممنون عزیزم چشم عزیزم سرفرصت
محبوبه مامان الینا
19 تیر 92 14:07
چشمتون روشن
موقع سحر و افطار مارو هم یاد کن عزیزم التماس دعا دارم عزیزم



ممنون عزیزم جاتون خالی
مامان یاسمین زهرا
19 تیر 92 15:15
ماه رمضان مبارک باشه براتون پراز خیر و برکت انشاا....


مرسی عزیزم و نیز برشما
مامی کوروش
19 تیر 92 16:41
ماه رمضون مبارک عزیزم
نماز و روزه هات قبول باشه
همون خاله مهرناس اومدن ؟ چشمتون روشن


مهرناس دختر خالست. خالجون ناس اومده..
mamane mehrsa
21 تیر 92 0:43
salam ,khoshbehsle mahyaee ke khalash umade pishesh,dokhtare sheytoon bala ba un sokhanranihash,mamani vay be halet az daste in atishpare...khoda midoone in fesgheliha bozorg beshan chi mishan
الهام مامان محیا
21 تیر 92 15:05
سلام سلام سلام ماشالله چه ناز دخملی شده محیا خانوم
یادم میاد شما دومین نفری بودین که اوایل وبلاگم نظر گذاشتین و من ذوق زده شدم دیگه نیستین خانومی!!! اسم دخترتون رو عوض نکردین؟؟؟
لینکتون میکنم با اجازه


نه عزیزم. دوست دارم عوض کنم. چشم سرر میزنم
مامان محیا
22 تیر 92 8:16
سلام
محلی های اونجا بهش میگفتند پونه فرانسوی
سفرهای بعدی باهم ،با شما مسلما بیشتر خوش میگذره


ایشاله
مامان فاطمه زهرا
25 تیر 92 16:23
ممنون عزیزم لطف کردی رای دادی خانمی اگر امکان داره از چندتا گوشی دیگه هم پیامک بزنید
ایشالا جبران کنیم


اوکی///