محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

فرمایشات..

1392/4/10 11:43
نویسنده : مامان مریم
535 بازدید
اشتراک گذاری

تو ماشین آهنگ پخش میشد: هنوزوقتی میاد بارون، با اینکه چتر دارم خیسم!! چون از اینکه پیشم نیستی، تو بارون اشک میریزم. پرسیدی مانی! کی پیشش نیست؟ گفتم دخترش. محیاش.. گفتی پس مامانش شی؟؟؟!!!(چی؟؟)... از دست شما ها که همه چی رو با این سن کمتون میفهمین.. دیشب موقع خواب با خودم گفتم نکنه 40 سالته و من نمیدونم..

پرسیدم از همه بیشتر کیو دوست داری.. گفتی تو و بابا علی، بعد خالجون ناس، مهرناز، خالجون سمانه، خالجون عسل و امد آقا... همین جا جاداره به باباعلی و خالجون سمانه که رکوردشونو بهبود بخشیدن تبریک بگم و واقعا نمیدونم چرا محمدآقا افتاد ته صف.. بیچاره پدرجون و مادرجون که با اینهمه زحمتی که برات کشیدن و پادشانه در خونشون زندگی میکردی، فعلا درآمار انگشتان دستت نیومدن.

تا رسیدیم خونه بهونه گیریها شروع شد. گفتم محیا نیومده شروع کردی؟ میذارمت شمالها... عصبانی شدی و گفتی: اینجا تیران خودمه. از خونم برو بیرون. میخوام تنها باشم. برو شمال خونه مادرجونتتعجبتعجبتعجب

دیروز تا هستی دیدت گفت: واااای محیا کجا بودی صدتا نگرانت شدم.. قربونت برم مهربون. از دست شماها..

خیلی چیزای دیگه هم هست که اصلا یادم نمیاد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شیما مامان درینا
10 تیر 92 12:16
سلام عزیزم من عاشق این دختر شیرین زبونم خدا حفظش کنه قلم خودتم که مثل زبون دخترکه شیرین_ شیرین و خوندنی همیشه مطالبتون و میخونم لذت میبرم امیدوارم موفق باشین


ممنون عزیزم لطف داری شما
شیما مامان درینا
10 تیر 92 12:18
عزیزم یه سوال داشتم ازتون جسارتاً . میخواستم اسم مهد محیا جون رو بدونم دخترم نزدیک دو سالگیه چون میدونم سمت شرق هستین گفتم اگر راضی هستین آدرسشو بدونم از الان تحقیقاتم و برای سال دیگه شروع کنم ممنونم ازت


خواهش میکنم عزیزم. من محل کارم شمال شهره و دخترم رو میارم مهد محل کارم. که مخصوص پرسنل و اهالی ولنجک هست. اگه از دوستان نارمکی ام اطلاعاتی بدست آوردم بهت میگم عزیزم..
مامی کوروش
10 تیر 92 13:21
شما برای چی خاطرات عروس من و درست و درمون ثبت نمی کنی اخه ؟
راست می گه تیران خودشه
اصلن بیارش پیش خودم کنارم باشه هواشو داشته باشم عسلم و


قربون مادر شوهر مهربون دخترم برم من... یکی بیاد هوای ما رو داشته باشه خو..
مامی کوروش
10 تیر 92 15:02
جیگر جون
خودم هواتو دارم خاهر جان چرا ناراحتی
بگو چی شده !!!


محبوبه مامان الینا
11 تیر 92 8:12
این جمله خیلی جالب بود و بارها و بارها ذهن منو هم مشغول کرده:
" دیشب موقع خواب با خودم گفتم نکنه 40 سالته و من نمیدونم.. "


واقعا...
مامی کوروش
11 تیر 92 14:12
کم پیدایی جیجر جون




کارداشته بیدم بیادتم عسلم این آدرسی که گذاشتی تو حلقم


مامان ملینا
11 تیر 92 19:38
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
مامان بهنام والهام
12 تیر 92 11:14
سلام.ببخشید فضولیه.این خاله جون ناس که همیشه می نویسین ناس مخفف اسمشونه یااسم کامله وبلاگتون رو دوست دارم چون روزگار من هم با دخترم که همسن محیاست مثل روزگار شما میگذره.به امید دیدار نمیدونم کی وکجا


ممنون عزیزم.. اسم خاله جونش وحیدست اما از بس دوسش داره هرچی خوبیه بهش نسبت میده. منظورش خالجون نازه.. ایشاله دوستم
مامان مهرتاش
18 تیر 92 11:24
ماشالا هزار ماشالا روز بروز زیباتر میشه محیا جون
ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره عزیزم
مامانش اسفند یادت نره لطفا


ممنونم عزیزم لطف دارید. چشم حتما ایشاله نی نی تون برنده بشه..