محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

وعده دیدار

1392/4/2 8:03
نویسنده : مامان مریم
402 بازدید
اشتراک گذاری

جگرم عشقم عسلم... امروز بعد ساعت کاری مستقیم میام دیدنت.. حاضرم فرسنگها راه رو دنده بزنم تا زودتر بیام ببینمت. این اولین باره که تنهایی میام جاده هراز. ترسی که از تصادفاتی که داشتم بالاخره باید بریزه...

چون بابایی نمیتونه بیاد و ایشاله آخر هفته میاد پیشمون. تا برگردیم تیران خونه خودمون.. یادت باشه بابایی بیشتر از من بیقرارته.. میگه مهم نیست من محیا رو ببینم مهم اینه که محیا تو رو ببینه و به آرامش برسه..دل کوچیکش حراس نداشته باشه...

ایشاله به حق آقا امام زمان بسلامت برسم و فردا نذری از قبل دارم و باید شیرینی و شربت پخش کنم... میلاد اباصالح المهدی بر همه مسلمانان مبارک!!! انتظار خیلی سخته!!! خیلی...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان احسان
2 تیر 92 8:09
سلام مریم جان ایشالله به سلامت بری و برگردی گلم


ممنون
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
2 تیر 92 8:28
عیدتون مبارک، نذرتون قبول! همیشه سلامت و شاد باشید انشااله


ممنون عزیزم لطف کردی سر زدی دوست خوبم...
مامان هستی
2 تیر 92 14:12
به سلامت بری و برگردید


ممنونم عزیزم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
4 تیر 92 11:43
آخـــــــــــــی
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 تیر 92 8:47
سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ستایش در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده... خوشحالمون می کنید اگه بهش رأی بدین و با یک پیامک، عدد 141 را به شماره 20008080200 ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.



چشم گلم
مامان ملینا
6 تیر 92 10:10
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان ریحان
7 تیر 92 23:04
سلام
عیدتون با کلی تاخیر مبارک
خوشحالم که داری میری چراغ خونتو بیاری فک کنم الان در کنار هم باشید پس سفر بازگشتتون به تیران بی خطر



ممنونم عزیز
مامان ملینا
8 تیر 92 9:48
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم

اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.

ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟




چشم


مامان احسان
9 تیر 92 8:27
سلام مریم کجایی پس؟


سلام دارم میام با کلی عکس