محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

جام جهانی

1392/4/1 8:48
نویسنده : مامان مریم
431 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تو مسیر برگشت به خونه با رادیو فوتبالو دنبال میکردم. نزدیکای رسالت که بودم، یهو ایران گل زد. منم صدای رادیو رو زیاد کردم و مشتمو از شیشه ماشین آوردم بیرون و بدون اینکه فکر کنم یه هورای بلند کشیدم.. یهو دیدم همه عین دیوونه ها نگام میکنن..و هیچکی هیچ عکس العملی نشون نمیده.. یه پیرمرد راننده پیکان که دید تقریبا ضایع شدم اومد کنارم و گفت مگه فوتباله.. من: سوالتعجب ن پ پ به قول محیا.

تازه رسیدم خونه و بازی که تموم شد دیدم بله تازه ریختن تو خیابون و بوق و جیغ و داد. یه بار بابایی تنها رفت و برگشت. من که به کارام رسیدم و چند بار دوقلوها (ایمان و رامین) زنگ زدن که بیاید، 9 شب رفتیم بیرون  و جات خالی یه بستنی دونفره خوردیم و حدودای 11 برگشتیم خونه. ملت هم دیگه لوووس شده بودن. ریختن بالای اتوبوس بی آرتی. یه پسره هم شیرجه زد رو ماشین پلیس و پلیسا هم فقط نگاه میکردن.. بقیه هم الکی داد و بیداد و بعضی ها هم میخندیدن و بعضی ها هم مثل ما از کار بعضی ارذلین در حال تهوع(گلاب به روتون). خلاصه شهری بود بی کلانتر.دوقلوها رو هم دیدیم و داشتن خودشونو خفه میکردن...

جدا از این بحثا، پیروزی غرورآفرین تیم ملی رو به همه ایرانیان تبریک میگم. هر چند فکر کنم بقیه هم مثل من حتی اسم گلر رو هم نشنیده بودم. خبرنگار واحد مرکزی خبر- کوالالامپور!!!!نیشخند

پ ن: من تازه از باباعلی پرسیدم و مطمئن شدم که گلر همون دروازه بانه.. ربطشو هم نفهمیدم..خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرشته
29 خرداد 92 11:35
کاش مردم همیشه اینقدر خوشحال بودن.
اسم گلر ایران رحمان احمدی بود عزیزم.


عزیزم گلر قوچان زاده بوده. رحمان احمدی دروازه بان بوده
فرشته
29 خرداد 92 12:17
خب گلر یعنی دروازه بان عزیزم.رحمان احمدی دیشب گلر ایران یعنی دروازه بان تیم ایران بود.
رضا قوچان نژاد زننده گل ایران بود.


نمیدونستم. فکر میکردم گلر یعنی کسی که گل زده.. مان خیلی فوتبالی نیستم عزیزم
مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
30 خرداد 92 16:49
گلرمردم از بس خندیدم
مهرناز
31 خرداد 92 13:53
سلام ماهم ازبردتیم ملی خیلی خوش حالیم.ماداشتیم می رفتیم استقبال ازمادربزرگم که گل زد.باباسقف ماشین روخراب کردچنان جیغی کشیدیم که خانومه کنارمون رانندگی روفراموش کرد.
اگه مهمونی نداشتیم حتما بادایی جون می رفتیم بابل.


مهرناز خدا بگم چکارت نکنه. چرا بچه امو اذیت میکنی و خالجون ناسشو میگیری.. یادت باشه این خاله جون 11 سال فقط مال تو و مرجان بووده و از این ببعد مال دخترمه.. اشکش که دیشب درومد جیگرم آتیش گرفت..
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
2 تیر 92 8:23
مریم جونننننننننننننن! این آخری رو واقعا خودت نوشتی؟؟؟؟ تو تا حالا کلمه گلر رو نشنیده بودی؟؟؟؟؟ گلر همون گل کیپره:
Goaler = Goal keeper
er رو از keeper گرفته. ما بچه فوتبالی ها با این کلمات بزرگ شدیم... (هرکی ندونه انگار من بچه علی داییم)
شایدم منظورت اینه که اسم دروازه بان رو تا حالا نشنیده بودی!
من گیج وزیتم

نه بخدا.. خوب بگن گل کیپر. چرا گلر؟؟؟!! روشن شدم...