محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

بچه ما داریم؟؟؟!!!!

1392/3/26 8:53
نویسنده : مامان مریم
317 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان زنگ زدم به خاله جون. گفتم یه دونه جگر هست خدمتتون.. گفت آره و گوشی رو داد به شما...

رفتم سوال عشقولانه بپرسم. گفتم دتری دلت برام تنگ شده؟؟؟.. جواب دادی نه!!!! تعجبو گوشی رو دادی به خاله جون و رفتی.. دیگه حرفی برای گفتن ندارم.گریهگریهگریه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محبوبه مامان الینا
26 خرداد 92 9:17
ای جان...الینا هم همینطوره وقتی کنار مامان و بابای منه اصلا دلتنگ من نمیشه خب این خوبه ینی کلی داره بهش خوش میگذره
مامی کوروش
26 خرداد 92 10:24
اوفففف نهایت احساسات یک مادر به فرزند
ببین به تو اینطوری می گه به من مادرشووور چی می گه !!!!


همین... تا بزرگ بشه درستش میکنم..نشد، دیگه به دل نگیر.. بگو این با مادرش اینطور میکنه من چه انتظاری داشته باشم. شایدم تو رو بیشتر از من بخواد... این هم نشد، مهم اینه که من و تو همدیگه رو داریم.. تو پیری و بازنشستگی.. بچه ها رو ولش کن برن سراغ خوشیشون..
مامی کوروش
26 خرداد 92 10:39
واقعا
خدا رو شکر که با همیم
اونوقت این دو تا پول بخوان دیگه من قاطی می کنم !!!


کوروشی قراره وزارت امور خارجه بشه. نیازی به پول شما نداره. اونوقت اگه شما ازش بخواید من قاطی میکنم.. آخ جون دعوا شروع شد
کاکل زری یا ناز پری
26 خرداد 92 10:40
چی بگم خووووووووووووووووووو ولی فکر کنم اون لحظه که محیا گفت نه، این جوری شده بود


آره لابد
مامی کوروش
26 خرداد 92 10:59
عزیزم فک می کنی
پول مامی اینقد شیرینه
دیدم که می گما !!!!!


پس دستت درد نکنه... خیر ببینی. بیشتر اضافه کار وایستا. مامی که 14 خرداد میاد سرکار، پس پولش خوردن داره
مامی کوروش
26 خرداد 92 11:12
ههههه
میام عزیزم
من به فدای پسر و عروس
البته دیگه اون موقع ایششششسا... بازنشسته شدم
از ته دل بگو الهی آمممممین


الهی آمین
مامی کوروش
26 خرداد 92 13:30
خیصوصی
سوری مامان زهره
29 خرداد 92 14:51