محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

قضیه حاد 206

1392/3/21 14:14
نویسنده : مامان مریم
352 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تو خواب و بیداری دم مهد کفشتو پات کردم و ازونجایی که کمرم گرفته، بغلت نکردم و تلوتلو خوران جلوتر میرفتی تا من کیفتو بیارم.. رسیدی دم ماشین مامان آبتین، ایستادی و با چشای نیمه باز یه بوسی وسط کاپوت ماشینو کردی و منو به آتیش کشوندی. بله ماشینشون 206 سفیده بی صندوقه. از همونا که عاشقشی و بقول خودت امین جونت داره..گفتی:مانی چرا برام دویس وی شیش نمیخری....

خدایا این شده یه معضل واسه خانواده. آخه دختر این ماشین برامون کوچیکه من با این ال ممد، قد یه کامیون بار میزنم. فکر کنین الان سه سرویس چدن 40 پاچه توش چپوندم تا ببرمشون شمال.. آخه با 206 مگه میشه.. من تو ماشین چندین جفت کفش و دمپایی برای سه تاییمون، لباس، کیف و وسایل استخر، و هزاران خرده ریزه دیگه دارم آخه با 206 مگه میشه.. اونهم نوع بی صندوقش.. چرا فکر میکنی 206 برامون یه سنگ بزرگه که هرگز تو رو به خواستت نمیتونیم برسونیم..

هر چی بهت میگیم ماشین خودمون بهتره قبول نمیکنی.. چند بار هم تو پارکینگ خونه 206 مرد همسایه رو بغل کردی و با لباست روش برق انداختی... باید با بابایی صحبت کنم.. خیلی ازین قضیه و اذیت شدنت ناراحتم. تا حالا هرگز علاقه اتو به هیچی اینقدر شدید ندیده بودم..ناراحت.تازه میگی اگه براتم خریدین نمیذارم شما سوارشین خودم تنهایی میام مهد. حالا اگه بخریم هر صبح ماجرا داریم...

پ ن: امروز میگی مانی دعا کن برف بباره. من برف دوست دارم.. گفتم من که خوبه کل ملت هم دعا کنن نمیشه.. الان چه وقت برفه مادر..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مائده
21 خرداد 92 9:10
حالا این ال ممد که هیچی ، ایشالا غیر از این یه دویست و شیش هم میخری


ایشاله کم تو پارکینگ خونه مشکل داریم.. لابد 206 خانم تو پارکینک باشه و ماشین ما تو کوچه..
مامان احسان
21 خرداد 92 11:07
سلام حالا خوبه به جای ال 90 ،206 میخواد .احسان که میگه مامان اگه ال نودمونو بدیم بهمون یه پراید میدن و این جزء آرزوهاشه که ما یک پراید قمز داشته باشیم فکرشو بکن


بچه های ما رو باش. چه قانع ان
مامی کوروش
21 خرداد 92 13:31
خب بخر برای بچه ام دیگه ، بده دست خودش بره و بیاد چی می شه مگه !! قربونش برم من ماشین و بوووس می کنه ای خــــــــــــــــــــــــــــدا


دیدی خواهر...
مامی کوروش
21 خرداد 92 13:32
ضمنا عزیزم خانواده همسر من ترکند اما ترکی استانبولی با اذری خودمون در بسیار از جهت فرق فوکولههه


خوب پس یه پیش زمینه هایی داره. قربون وزیر امور خارجه خودم برم
مامی کوروش
21 خرداد 92 14:32
به به قالب می تعویضی
خدا نکنه مادر زن جان


اره برعکس شما. بی قالب
مامان امیرناز
21 خرداد 92 19:14
سلام عزیزم قربونش برم که مثل خودم 206 دوست داره بهش بگو همدردیم منم میگم 206 شوشو تیبا اسم مینویسه


حرف حرف شوشوهای بابلیه...
محبوبه مامان الینا
22 خرداد 92 9:13
ااااااااای جاااااااان 206بغل میکنه
الینای ما عاشق اتوبوسهای شهریههر وقت میریم بیرون کلی بهونه میگیره که اتوبوس سوار شیم و اونا رو بر اساس تبلیغات روش انتخاب میکنه...من هم گاهی حرفشو گوش میدم فکر کن من و الینا تو اتوبوس و آقای همسر با ماشین خالی اسکورتمون میکنه
امان از دست این بچه ها


محیا هم همینه. دیروز فقط یه ایستگاه سوار بی آرتی شدیم.. کولری و ... اونقدر خوشش اومد که بلند داد زد مانی به بابایی بگو برام 206 و اتوبوس بخره. من عاشقشم.. بخدا مردیم از آبروریزی.. من هم واسه اینکه خیلی ضایع نشم میگم آخه ال نود ما هم کولر داره.. لااقل مردم فکر نکن قاطر سوار میشیم..
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
23 خرداد 92 8:12
هی میگم چرا اینقدر این دخملو رو دوست دارم پس دلیلش اینهههههههه... آخه نمی دونم چرا ولی منم عاشق 206سفیدم! حتی خوابشو می بینم!!!!!!!!!!!!
سطح توقع رو داری؟ حالا می گیم محیایی بچه است من که قد مامانش سن دارم آخه چرا


قربون توقعت بشم خواهر...