محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

مصاحبه

1392/2/23 9:39
نویسنده : مامان مریم
437 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم مصاحبه گزینش برای رسمی شدن.. از هر دری پرسید.. چقدر استرس داشتم.. الان راحت شدم..  خداییش از من خوشش اومدقلب..

پرسید تو این 5 سال که استخدام شدی چه پیشرفتایی کردی. گفتم: مادر شدم و دیگر هیچخجالت.. گفت کم چیزیه. برو خدا رو شکر کن..پرسید: چرا اسم بچه اتو محیا گذاشتی. محیا صفت نیست اسم مصدره.. گفتم بینیم بابااااااااااااااااااااااااااااااااا...

هر چی رو که بلد نبودم و ازش بیخبر بودم انداختم سرت محیا جون. بچه داری و ازین حرفا.. وقت نمیشه و ..

امیدوارم بخیر بگذره..این هم یه خاطره بود دیگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی کوروش
23 اردیبهشت 92 10:26
اوا بعد از 5 سال هنوز رسمی نکردن ؟ چیرا ؟
انشا... خیره عزیزممم


آره بخدا. ارشدها باید بعد سه سال.. لیسانسهای بعد من خیلی زودتر از من رفتن..
مامان احسان
23 اردیبهشت 92 12:16
سلام عزیزم موفق باشی
محیایعنی تمام زندگی
24 اردیبهشت 92 10:55
حالا محیا مصدر هست یا صفت
تکلیف مارو مشخص کن
حالا چرا محیا گذاشتی
میخواستی یه اسمی بزاری که صفت باشه


ای بابا تو هم گیر دادی که. تو بگو چرا گذاشتی..
مامان یاسمین زهرا
25 اردیبهشت 92 14:55
همش تقصیر بچه هاست وگرنه ما یه پا فیلسوفیم


واقعا