محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

barbie on board

1392/2/1 9:14
نویسنده : مامان مریم
459 بازدید
اشتراک گذاری

تو ترافیک اتوبان همت داشتم میرفتم. یهو متوجه شدم رو شیشه عقب ماشین جلویی نوشته:

barbie on board

اولین چیزی که به ذهنم اومد این بود ببینم این راننده بیسواد کیه که غلط املایی به این بزرگی رو متوجه نشده. بعدش گفتم نه حتما خیلی از دختر خودش مچکره که باربی فرضش کرده..

تو یه لحظه از موقعیت پیش اومده استفاده کردم و سبقت گرفتم و کنارش قرار گرفتم. بللللللللللللللله. دیدم آقای راننده یه پسر شیک و جوونیه که کنارش (on board) یه دختر خانم سانتامانتال که فرفر موهاش داشت میرفت تو دهن پسره. چقدر الوان!!!! آدم دلش وا میشد..

دلم میخواست بهش بگم من هم اگه جات بودم پشت ماشینم مینوشتم: برید کنار!!! barbie on board

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان احسان
1 اردیبهشت 92 10:00
سلام عزیزم ممنون از تبریکت آقای رئیسو خوب اومدیها .ولی ایکاش که این مردها هیچی نشن!




واقعا؟؟؟ امامن آرزومه علی کارش بهتر بشه..


مامی کوروش
1 اردیبهشت 92 11:18
از دست تو
باید می زد داف ان بورد !!!

از دست تو

مامی کوروش
1 اردیبهشت 92 13:00
الان یک عدد مامی بدون روحیه اینجا نشسته
نکن با من اینکا رو اخه
من خودم از وقتی دنیا اومدم ...ش و ..ی ..ی امو می گفتم
به نظرت این بچه به خاندان شووور رفته نه ؟!!!


نه. ببین بستگی به محل زندگی شما و شوشو داره. هر کدوم از بابل دورترید به همون رفته
ستایش مهربون ❀ ستایش خوش زبون
2 اردیبهشت 92 10:28



خیلی باحال بیییییییییییییییید
مامان مهرسا
2 اردیبهشت 92 11:29
سلام مريمي.. دخترگلمون چطوره؟ ماشالله بزرگ شده ..من بهتون سرميزدم اما به علت بعضي گرفتاريها نميشد كامنت بزارم و زود ميرفتم..... تو تلگراف برات ميگم.


مامان یاسمین زهرا
4 اردیبهشت 92 12:17
خخخخخخخخخ
مامان کوروش (زهره)
5 اردیبهشت 92 2:24