محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

ازین روزها

1392/2/18 10:14
نویسنده : مامان مریم
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا بعد تعطیلی کلاسه که با دوستات رفتید تو باغچه دم مهد و عمو باغبون دعواتون کردنیشخند

با درسا خانمی:

همه مشغول عمو باغبون و صدف خانمی تو حس عکس:

اگه فکر کردین صدفی زیر اون کلاه چیزی داره سخت در اشتباهید.. البته عکس صدفی کچل هم داریم که چون اجازه نداشتم نذاشتم..

اینجا هم رفته بودم بانک و شما مشغول گربه بازی. برگشتنی تو پایین اومدن از پله ها صورتت از پات جلو زد و رو 5 تا پله ولو شدی و با صورت افتادی. من فقط جیغ کشیدم و یه آقایی بلندت کرد. خون تو بدنم خشک شده بود

محیا خانمی آماده شده و رفتیم خونه استاد دوره لیسانسم و دم خونه منتظر باز شدن دره:

قربونش برم من..

عمو باغبون با فلش نشون داده شده:

صدف خانمی و امیرعلی:

دانیال گلی که موهاشو بسته چون پیشونیش شکسته:

باز کنید دیگه بچه خسته شده:

تو خونشون یه لحظه آروم نمیشدی...

محیا و ریحانه وخشی(بخشی) زاده. مامان ریحانه میگه ریحانه تو خونه همش اسم مامان محیا رو میاره. میگه ما با هم دوستیم. بله ریحانه جون من هم یه عالمه دوستت دارم..

این تخس خانم آرشیداست. تا رفتم واسش عکس بندازم پشتشو بمن کرد..

آرشید و محمد مهدی که اصلا چشم چرون نیست..داشت واسه تاب خودشو میکشت. اما تا آرشیدا اومده کنارش تاب یادش رفت..نیشخند

اینهم یه دست دیگه از لباس توخونه ای جدیدت..

اینهم بالاخره ست شدن:

احساس کردی کمی اضافه وزن پیدا کردی..

اینها هم تو جمهوری دیدیم خیلی قشنگن. حیف که چون گرونه آدم نمیتونه همه مدلشو بخره:

اینهم استاد مهربونم دکتر عسگری... برای سلامتیش دعا کنین. خانم دکتر واسه اینکه عکست حذف نشه مجبور شدم این شکلیت کنم. به بزرگی خودت ببخش..

اونجا برات تولد الکی گرفتیم و کلی ذوق کردی.همیشه خوشی رو برات آرزو دارم دختر نازم..راستی امروز داریم میریم شمال.. باباعلی از تعطیلات عید تا حالا نرفته. عکساشو براتون میارم حض کنین.

راستی اینهم هدیه ایه که دیروز برای مادرجون خریدیم و رفتیم شمال بهش میدیم. البته کادوی مامان بزرگ رو هفته پیش که شمال بودیم خریدیم و بهش دادیم.

نوکیا ٢٠٦ هست. رنگ سفیدش... چه کیفیت صفحه و دوربینی داره. دویست و خرده ای خریدیم اما خیلی چیز خوبیه. هرچی بخوای داره.همه چی!!. من از مال خودم بیشتر دوسش دارم. من کلا عاشق نوکیام. الان ستاد حمایت از اندروید تیربارانم میکنه...

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامی کوروش
18 اردیبهشت 92 10:25
مریم جون این مدل مو خیل بهش میاد ، بذار همین جوری بمونه ... من عاشق اون ژستاشم که کله اش رو کجکی می گیره ، یعنی اخر ناز و ادااااا ... عمو باغبان از دست این بچه ها فک کنم دائم رو ویبره است !


منم دخمل می خوام با دامن قرمزززز


هان نشنیدم چی گفتی راجع به اندروید


پیش به سوی شمالللللل



تشریف بیارین خانم... دامن قرمز گذاشتم تا زودتر دست بکار بشی.. هرچی مادر پسرها بگن همونکارو میکنم





راستی این استادم دختر نداشته و تازه عروس گرفته. تا حالا من دخترش بودم. اما الان میگه عروس خوب از دختر خوب هم بهتره... منم اینو میتونم بهت بگم...




یه راستی دیگه. فریماه جون تازه از نی نی وبلاگ شارژ ایرانسل خریدم. ذوق کردم. میرم شمال با گوشیم اینترنت.. ببینیم این اندرویدی که میگی چی هست.. دیدی چه زود دست بکار شدم..
مامان احسان
18 اردیبهشت 92 11:07
سلام مریم جون چتری با تل خیلی به محیا میاد همیشه موهاشو همینطوری کوتاه کن طفلی صدفی وقتی محیا رو میبینه چه حالی میشه

ممنون عزیزم لطف داری گلم.. آخ مامان صدفی بخونه جیییییییییییییییییییییییییز ممیکنه. صدفی مو نداره چیزهای خوب دیگه داره
مامی کوروش
18 اردیبهشت 92 13:20

در یانکه عروس خوووب از دختر بهتره که حرفی ندارم چون خودمم عروس گلی هستم
بعدش ما دربست عاشق محیا خانووومی هستیم تا ببینیم پسرکمون چی میگه
اینقده خوبهههه بیا نت با موبایل ، اونوقت دیگه گوشی از دستت نمی افته
رفتی اونجا نهار ای خوشمزه مامان جون رو خوردی ما رو یاد کن خواهررررر


تو خود عشقی... عزیزم کنسل شد. نرفتیم
مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
18 اردیبهشت 92 15:36
عاشق موهاتم


مرسی عزیزم... گیسوان یاسیو عشقه...
کاکل زری یا ناز پری
20 اردیبهشت 92 18:58
دلمممممممم کلی براتون تنگ بوداااااااااااااااااا کلییییییییییییییییی

مرسی گلم ما هم همینطور
مامان ریحان عسلی
21 اردیبهشت 92 11:12
ای جونم به این عینک و ژستات محیا
دامنتم مبارک همینطور کادوی مادر جون
منم عاشق نوکیام عکسم حذف شده بی زحمت بیا جمعش کن


رسی خاله جون...
مامان ملینا
21 اردیبهشت 92 11:54
لباس نو مبارک ، دامنش خیلی شیک و قشنگه .دلم می سوزه آخه من اینجا نتونستم دامن خوشگل پیدا کنم و همون قبلی رو براش می پوشونم. همیشه شاد و خوشحال باشی نازنینم.


بگم چقدر خریدم دلت میسوزه. بخدا تعارف نکن خواستی بگو برات بگیرم بفرستم. البته اگه به همون قشنگی باشه که میگی. خیلی خنکه. تریکوهست اما ایستادگیش خیلی خوبه
عروسکم پرنیا
22 اردیبهشت 92 1:32
این تم هم به اصرار دخترم برای هدیه به محیا خانوم


مرسی عزیزم خیلی یلدت بودم گفتم این دخترا چرا خبر ما رو نمیگیرن... بوووس
مامان ملینا
22 اردیبهشت 92 10:26
یعنی دامن با مدلهای مختلف خریدی یا قیمتش رو می گی؟؟؟؟؟؟ این دامن رو چند خریدی؟


نه دامنهای مختلف نخریدم. همین یه دونه. قیمتشو میگم. حراج کرده بود. 12 تومن خریدم. باورت میشه؟؟؟؟ بلوزشو هم ده تومن
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
22 اردیبهشت 92 11:28
ووی خوشگله موهاتو کی کوتاه کردی عدیدم


تو کجا بودی خانمیییییییییییییییییییییی