محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

توفیق اجباری گوشی جدید

1392/1/27 10:44
نویسنده : مامان مریم
350 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو یادتونه. یادش بخیر نیمه تاچ بود چقدر دوسش داشتم. هرچند بعدش دوربین سونی ام رو خریدم و زیاد ازش کار نکشیدم اما خیلی جاها بدردم خورد و ازش راضی بودم. کاش الان داشتمش. خلاصه دیروز همسری حقوق اسفندماهشو با تاخیر دریافت کردن و من هم سریع رفتم  این رو خریدم. 700 تومن با کاورش.

البته گوشی ها خیلی گرون شدن و یه روزی با 700 تومن آدم میگفت واَوووو. اما بنظرم کاراییش خیلی از قبلیه بالاتر نیست. باید کارکنم تا ببینم. ما هم که اهل نصب برنامه و اینا نیستیم. امیدوارم عاقبتش بخیر باشه.

- حالا ببینین محیا چی میگه؟ مانی داری میری دستشویی ج ی ش ... ، گوشیتو بده عمو پوررضا نگه داره.نیفته تو دستشویی.آخه دختر جان یه بار کل محل کارم فهمیدن که من کی و چجوری رفتم WC. میخوای هر بار میرم کل ملت بفهمن؟؟؟

- یه موضوع بیربط: صبح تو ماشین میومدیم رادیو جوان یه آهنگ ترکی توپ گذاشته بود. منم برای اینکه روحیه شما شاد بشه با یه دست برات میرقصیدم. یهو با عصبانیت کله صبحی گفتی: نرقص!! مگه اینجا عروسی؟؟!تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ریحان عسلی
27 فروردین 92 10:00
سلام مبارکه
مامی کوروش
27 فروردین 92 10:23
به به مبارک باشه عزیزم

به زودی برات چند تا لینک می ذارم بری برنامه نصب کنی حال اندروید رو ببری

یعنی چی مثل قبلیه ؟ اندروید رو با سیمبین مقایسه می کنی




حالا نه اینقدر مقایسه حرفه ای دوستم.باور کن همون هم الان قیمتش 487 تومن شده. باورم نمیشه آره دستت درد نکنه میخواستم ازت راجع به نصب برنامه بپرسم


مامی کوروش
27 فروردین 92 10:48
یک کامنت راهگشا ! اول از همه یک اس خالی به 8080 می زنی . بعد همراه اول برات یک اس ام اس می فرسته و تو طرح یک ماهه رو با هزینه ده هزار تومن ماهانه بر می گزینی و 3 رو اس می کنی تا اینترنت و ام ام اس یک ماهه ات فعال بشه ! بعد با گوشی دقت کن با گوشی میری به سایت www.cafebazaar.ir تا وارد می شی اپلیکشن خودش رو بهت پیشنهاد می کنه و تو مثل دخترهای خوب اوکی می کنی و نصبش می کنی . بعد ایکون بازار که شبیه یک زنبیل گوگولی می باشد می ره توی اَپ هات و هر وقت خواستی واردش می شی و از کلـــــــــــی برنامه رایگان که داره لذت می بری . فقط کافیه انتخاب و نصب کنی . بهت برنامه جملک رو پیشنهاد می کنم که پر از اس ام اس ای توپ و باحاله و هر روز هم آپدیت می شه . فقط یادت باشه اینترنت گوشی ات باید فعال باشه حبتن ! ضمنا اگر کلمه kid رو سرچ کنی کلی نرم افزار مخصوص بچه ها می اره که خیلی هاش بسیار مفیده و اموزش ریاضی و الفبای انگلیسیه . من برای کوروش http://cafebazaar.ir/app/com.intellijoy.game.trains/?l=fa ریختم و چند تای دیگه که سرفرصت برات می ذارم .
ستایش مهربون ❀ ستایش خوش زبون
27 فروردین 92 13:23
من نتم یه چند روزی قط بودش تازه مطالبتو خوندم ناراحت شدم گوشیت افتاد تو .... خوشحالم از این که گوشی جدید خریدی مبارکه اگر سیستم عاملش آندرویده خیلی عالیه نصب برنامه هاشم که کاری نداره همش با بلوتوثه و قتی که دریافت کردی خودت باید نصبش کنی


مرسی عزیزم. آره اندرویده
مامان احسان
27 فروردین 92 13:50
سلام مریم جون مبارکه


ممنونم
مامان یاسمین زهرا
27 فروردین 92 16:49
گوشی نو مبارک
کاکل زری یا نازپری
27 فروردین 92 19:07
سلاممممممممممم وایییییییی خیلی دلم براتون تنگ شده بود خوبین؟ مبارک باشه عزیزم به سلامتی استفاده کنی من اگه بودم همون جا یه گاز از لپش می گرفتممممممممم


مرسی ما هم دلمون تنگ شده بود. بپه ام لپ نداره که خاله
نرگسی
28 فروردین 92 1:21
مبارک باشه به سلامتی ازش استفاده کنی ..
وای وای از دست این بچه ها که چه حرفایی نمیزنن ..
مانی حرفای پرنیا رو خوندی ؟ تو وبم گذاشتم .. پست یک روز با پرنیا ..


آره خوندم عزیزم همون موقع که گذاشتی خوندم
سارا مامان آرام
28 فروردین 92 7:31
مبارک باشه گوشی جدید
عزیزدلم ، خوب راست میگه مگه عروسیه


رعنا(مامان سیما سادات)
28 فروردین 92 8:15
سلام مریم جون گوشی جدید مبارک.
من هم از این گوشی دارم و خیلی راضی هستم دوربینش هم عالیه.

بوووووووووووووووووووووووس برای محیا گلی با این حرفهای شیرینش


مرسی عزیزم. من چون دوربین سونی دارم کیفیت این بچشمم نمیاد..
مامان ملینا
28 فروردین 92 8:42
مبارک باشه عزیزم
رعنا(مامان سیما سادات)
29 فروردین 92 11:40
من گوشیمو پارسال خریدم مدلش یو هست فکر کنم مدلش از مال شما پایین تر باشه.من هم دوربین canon , samsong دارم ولی موقعهایی که دوربین پیشم نیست.دوربین گوشی خیلی به دردم می خوره عکسهای اخیر سیما رو هم با گوشیم انداختم


خیلی خوبه. همشون ایشاله همیشه سلامت باشن