محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

یه سوال

1391/11/25 8:43
نویسنده : مامان مریم
257 بازدید
اشتراک گذاری
سلام...دوستان عزیز یه سوال دارم.
با توجه به اینکه زمان تحویل سال 14:30 دقیقه روز 4شنبه 30 اسفند 1391 است. به نظر شما نوزادان عزیز که از این ساعت به بعد تا 12 بامداد 4شنبه 30 فروردین متولد میشن. متولد چه سالی هستن؟ 91 یا 92؟

به نظر من هنوز 91 میشه. آخه فرداش یک فروردینه.روز مهمتر از ساعته یعنی ساعتهای تحویل سال یه جورایی قراردادین و البته روزها همینطور. اما 91 میشه.

اما واسه خاطر تولدشون هم شده باید 92 بذارن تا هرسال تولد داشته باشن و 5-6 درمیون نشه تولدشون.... تازه اگه دختر باشه همون 92 بهتره چون سنشون یه سال کم میشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارمیس
25 بهمن 91 9:16
سلام مریم جون
کاملا موافقم خصوصا برا دخترا
اره تازه وبتونو پیدا کردم
محیا جونو ببوس عزیزم

ممنونم عزیزم لطف داری
سپیده
27 بهمن 91 22:00
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
30 بهمن 91 12:28
تاریخ زایمان دختر دایی منو گذاشتن 30 اسفند و احتمالا چون داییش دکتر همون بیمارستانه اول وقت هم میره اتاق عمل. نی نیش هم دختره. یکی اینکه بچه بی گناه قبل از ظهر دنیا میاد و 91 میشه و دوم اینکه هر چهارسال یه بار میشه براش جشن تولد گرفت. اینم آخر شانسه نه


آره والا. خودش دیگه یکی دوروز اینور اونور تولد بگیره. کلا براش خاطره خوبی میشه..