محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

بازگشت محیا خانمی

1391/12/5 10:26
نویسنده : مامان مریم
580 بازدید
اشتراک گذاری

این هم شکوفه های زمستونی خونه مادرجون تو:

بالاخره هفته پر از سفر به پایان رسید و ما هم اومدیم شمال و برت گردوندیم خونه. تو این هفته من دوروزشو مشهد بودم، دوروز تهران و دوروز هم شمال. دیروز هم که دوباره برگشتیم تهران. خوبه شما و بابایی جاتون فیکس بوده. من هم که از هر جایی یه ویروس گرفتم و دوروز آخرو کلی آمپولو و.. خدا رو شکر همه چی خوبه حالا و شما هم با کلی دلتنگی برگشتی خونه ودیگه از دوری خسته شده بودی.

تا امروز صبح که دلت نمیخواست بری تو کلاس خاله منظر هم نبود. دلتنگیت نسبت به من هم برطرف نشد. خلاصه صف صبحونه بچه ها رو دیدی رفتی تو کلاس.

راستی روزایی که تعطیلی خاصی نیست چقدر خوبه. این دو روز رفتن و برگشتن بخاطر عدم ترافیک جاده ای خیلی بهمون چسبید. انگار تعطیلی عید بوده.حالا برگشتیم تا عید.

این هم محیا خانمی با بال فرشتش که ازم طلب کرده بودی و من هم اطاعت امر کردم. این بال فرشته رو موقع عکاسی مهد تو تن یکی از بچه ها دیدی. فعلا لباس سفید مجلسیتو بعد عید میدوزم برات فرشته مهربان من..


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مائده
5 اسفند 91 11:04
ای جانم.بالاخره این بال فرشته به سلامتی و میمنت و مبارکی رسید به دست صاحبش
مامان کوروش
5 اسفند 91 11:30
ورود افتخار آمیز فرشته کوچولوی ناز به خونه مبارک مریمی
مامان ملینا
6 اسفند 91 9:09
ای جونم دلم برات تنگ شده بود .فرشته مهربون .



ممنونم خاله مهربونم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
6 اسفند 91 9:46
وااااااااااااااااااای چه پروانه خانوم خوشکللللللللللی منم دوست دام برای ستایشم بخرم


ایشاله من مشهد خریدمش
مینا
7 اسفند 91 14:18
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه [Web] - [E-Mail] [ نظر تایید نشده ] [ تایید ] [ حذف ] [ پاسخ ] [ آی پی : 91.98.72.165 ]
مادر آیاتای
8 اسفند 91 12:11
مریم جون خیلی خوشگله بال فرشته. یعنی به محیا خیلی میاد. راستی مگه ازین لباسه برای محیا هم خریده بودی؟کاش ازین برای آدرینا هم میخریدی. مامانش دوست داشت.


آره یادت نیست یه جور خریدیم با هم . کاش میگفتی. گفتی دم در آیاتای وایستاده بود. فکر نمیکردم منظورت اینه. گفتم اگه منظورت این باشه حتما میگفتی که یه جور دارن.. بخرم؟؟؟
مامان صدف
8 اسفند 91 15:04
به به چه شکوفه هایی. عطرشون تا اینجا اومد.


کاکل زری یا ناز پری
10 اسفند 91 22:50
واااااااای چه شکوفه های خوشکلیییییی خوشحالم که زمستون امسال زود رفتتتتتتت. خوش امدی محیا جون البته من با تاخیر خوش امد می گم ببخشیداااا


ممنون خاله جون