محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

محیا و قورقوری

1391/12/16 14:43
نویسنده : مامان مریم
697 بازدید
اشتراک گذاری

این هم عکسای که دیشب، به درخواست خودت  ازت گرفتم:

خیلی با این شلوار آدیداست احساس قدرت میکنی و میگی من ورزشکارم و قوی شدم. آخه وقتی از منیریه خریدمش با من بودی.

اینجا آماده شدی تا آنیتا بیاد خونمون!! اما باباش تنها اومد و وسایلشو برد.

امروز بارون بارید و بسی با چترت بهت خوش گذشت.

امروز اصلا مادرخوبی نبودم امیدوارم منو ببخشی گلم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه جونی
16 اسفند 91 15:27
سلام عزیزم
اگه میخوای دلبندتو سورپرایز کنی حتما به وبم سر بزن


چشم حتما
mahya
16 اسفند 91 20:04
سلام منم محیااااااااااااااااماااااااااااااااا

راستی وب منم بیاین خیلی خوشحال میشم........... نظر


چشم راستی میرسه یه روزی که محیای من خودش بیاد اینجا بنویسه..
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
18 اسفند 91 2:29
عکسهای مهدکودک خیلی خوشکل بودند محیا جون میبوست


ممنونم مرسی
nasema
19 اسفند 91 8:30
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با عکس دلخواه خود سری ب مابزنید فقط با2000هزار تومان یک یادگاری زیبا داشته باشد منتظر حضور گرمتون هستم
مامان ملینا
20 اسفند 91 13:19
چرا مادر خوبی نبودی حتما دعواش کردی آره؟


آره