محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

عکسای گذشته

1391/11/9 10:14
نویسنده : مامان مریم
480 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسا مربوط به چهارشنبه دوهفته پیشه یعنی زمانیکه رودل کردی و آوردمت سرکار پیش خودم.قربونت برم که با لباس تو خونه کل پژوهشکده رو گشتی و بقول همکارم صفا دادی..

این یه جوجست که براش دون پاشیدی..

بعدا دیدی جوجه،دوناشو نمیخوره گفتی: مانی اینا رو بهم وصل کنم؟؟؟

این هم آخر هفتست که تو 7حوض خرگوش میفروختن و دلت میخواست بخریم. آخه 25000 تومنشو هیچ، باید وقتی میومدیم سرکار براش پرستار میگرفتیم و خرج خورد و خوراکش بماند. یادمه بچه که بودیم دایی جون ازینا داشت و اونقدر زیاد شده بودن که میبردیمشون یه شهر دیگه ولشون میکردیم باز هم از زیر زمین میومدن تو حیاط خونه پدرجون. تعجب میکنم چطوری آخه..عکس بچگیمو که یه خرگوش دستم بود دارم. اسکن میکنم و میذارم..

این هم محیا خانمی که از حموم درومده..

ببخشید این عکسا تو گوشیم بود زیاد کیفیت نداشتن و تاریخ مصرف گذشته بودن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
9 بهمن 91 10:28
سلام دختر ناز و وب عالی داری.. چقدم دختر خوشگلت خوش عکس ،،از آشناییتون خوشحال شدم.مواظب خودت و دخترگلت باش...به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم

چشم عزیزم شما لطف دارین..
هستی
9 بهمن 91 10:50
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
مامان امیرناز
9 بهمن 91 10:51
سلام عزیزم می بینم که هفت حوض و سفید کردی اتفاقا این دفه که اومدم از صبح اومدم هفت حوض یادم نبود و گرنه اس می دادم همو ببینیم حیف شد


وا راست میگی.. چرا اس ام اس ندادی خواهر..
مــآمــآنــے
9 بهمن 91 11:06
בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے

میـבونـــے اَوّلــــیـטּ عِشــق زنـבگیـتــ پـــِבرتـــ‌ﮧ

בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے میـבونـــے مُحکــَم تــَریـטּ پَنــآهگــاه בنیــآ

آغــوشِـ گــَرمـِ پـــِבرتـــ‌ﮧ

בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے میـבونــے مــَرבانـــ‌ﮧ تـَریـטּ בستـــــے

ڪـ‌ﮧ مـیتونے تـ ـو בستـِـت بگیـــریو

בیگـ‌ﮧ اَز هـــیچے نَتــَرسے

בســــتاے گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِבرتـــ‌ﮧ

בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے میـבونــے هـَـــمـ‌ﮧ ے בنیــا پـבرتــﮧ

בخـتــَــر ڪـ‌ﮧ بــآشے میـבونــے

هَر ڪُـجاے בنیـا هَمـ بـــآشے

چــ‌ﮧ بـاشـ‌ﮧ چـــ‌ﮧ نَبــاشـﮧ

قَویتــریـטּ فِرشتــــ‌ﮧ ے نِگهبـــاטּ پـــِבرتـــ‌ﮧ


خیلی زیبابود. ممنونم
مــآمــآنــے
9 بهمن 91 11:06
خرگوش؟
25 تومن؟
گرونه
من عید 91 خریدم 5 تومن


آره والا. 5 تومن باز خوبه. مخارج دیگه شو نمیگی..