محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

شیرین زبونیهات تو ایام بیماری

1391/10/27 14:35
نویسنده : مامان مریم
684 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که حالم بهتر بود تصمیم گرفتم گردوها رو بشکنم و آسیاب کنم. با جدیت کمکم میکردی و میخواستی گردویی رو از تو پوستش دربیاری. گفتی : مانی!! بی زحمت اون چاقو رو بده بمن!!!پدرشو دربیارم!! پرسیدم چی؟ کی اینو بهت گفته گفتی: پیدرجون!!! تعجب بعد میگی خاله دیدی به چاقوی خطرناک دست زدم. دستمو نبریدم!!! و بعد از پایان کار که مغزها رو تو کیسه فریزر ریختم برش داشتی و گفتی: میخوام ببرمش مهد!!! چشم!! حتما دخترم اصلا قابل شما و دوستاتو نداره!!!

بعد واسه خودت میخوندی: ای بانو! ای بانو!!تعجب چرا اطفار میریزی؟ وای وای واااای... خسته میشی؟ نمیشم!!!خنده

تازگیها برات شیرخشک ببجونیور خریدم میگن برای بالای سه ساله هاست. همه چی برای رشدت توش هست. کمی بهش عسل طبیعی هم اضافه میکنم. شما دیدی و گفتی: توش روغن نریز. دوست ندارم!!! منم خندم گرفت. گفتم خوبه روان بودنش رو تشخیص دادی . بعدش گفتی آخرین بارت باشه!!!تعجب

شمال که بودیم خاله جون رو موقع درس خوندنش خیلی اذیت کردی و اونهم در جواب خواسته هات بهت میگفت: تو مره بکوشتی مه جان ره بیتی!!! (یعنی منو کشتی جونمو گرفتی) شما هم ازش یاد گرفتی و خیلی خنده دار این جملات رو ادا میکنی..خیلی چیزهایی دیگه هم بود که من ازیادم رفته..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مادر آیاتای
27 دی 91 20:14
عزیز شیرین زبونم. دوست دارم محیایی. آخه چرا اینقدر عاقلید شما؟ ازدستتون چیکار کنیم؟


واسه من یه راه مونده.سرمو بزنم به دیفار
مرمر مامان محیا
30 دی 91 12:40
وای یه هم اسم دخملی ما پیدا شد...عزیزم چقدر هم ماشالا ناز و شیطون بلا ست...چه زبون شیرینی داره.خدا حفظش کنه

ممنونم مرسی خاله
مامان ملینا
30 دی 91 13:30
سلام مانی محیا،ان شالله که خوب شدی؟این شیر خشکه چیه ؟؟؟؟ می شه لاتینش رو بنویسی و مزیت هاشو.مرسی گلم


سلام. والا محیا چون به شیر معمولی آلرژی داره من دنبال این شیرها هستم. اسمش bebejoniure هست اگه درست نوشته باشم و حاوی کلسیم و آهن و املاح بیشتر برای بچه های درحال رشد بالای سه ساله. فعلا 12800 هست قیمتش و در روز یکی دوبار توصیه میشه بخوره.خیلی هم خوشبو و خوشمزست. من توش کمی عسل هم قاطی میکنم و فقط صبحها قبل از اومدن به مهد بهش میدم.. من این شیر رو با تجویز دکترش خریدم.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
30 دی 91 13:46
سلام مریم جون خوبی محیا خانوم چطوره
اسم این شیر خشکی که گفتی رو میتونم به دخترم که دوسالشه بدم با شیر خشکهای دیگه چه تفاوتی داره ؟


سلام. والا محیا چون به شیر معمولی آلرژی داره من دنبال این شیرها هستم. اسمش bebejoniure هست اگه درست نوشته باشم و حاوی کلسیم و آهن و املاح بیشتر برای بچه های درحال رشد بالای سه ساله. فعلا 12800 هست قیمتش و در روز یکی دوبار توصیه میشه بخوره.خیلی هم خوشبو و خوشمزست. من توش کمی عسل هم قاطی میکنم و فقط صبحها قبل از اومدن به مهد بهش میدم. من این شیر رو با تجویز دکترش خریدم..


مامان محمد صدرا
1 بهمن 91 8:06
ساعت,ساعت رهائی است.ساعت ریختن لحظه های زیبا در مشتهایمان وپاشیدن آنها به هوا...

و خنده های سرمستانه از فروافتادن دوباره شان,به سرو رویمان;

عشق باشد,خنده باشد,شادی باشد,سرخوشی باشد,خوشبختی باشد...

همه خوبیها باشند...

امیدوارم;الان...همین حالا,ساعت رهائی شما شروع شده باشه



بابت شعر قشنگت ممنونم گلم