محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

همه چی در هم

1391/7/19 14:22
نویسنده : مامان مریم
794 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم. این پست رو بدلایلی که میگم مشکی مینویسم..

بعد مدتها مامان و بابا تصمیم گرفتن که بهمراه خاله جونا برن مسافرت. امروز صبح ساکها بسته و دم در بودن که تلفن زنگ خورد و خبر دادن دایی ام فوت کرد!!!ناراحتگریهبیچاره مادرجون!!!

دایی جون سلام ما رو به خاله جون زهره برسون!!! دیدیش از طرف من ماچش کن!!!

آخی خیلی ناراحت شدم اما تو این وضعیت باباعلی چکار میتونم بکنم. نمیتونم برم که!!! خدایا خبر خوب چی داری؟؟؟؟!!!گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان هستی
19 مهر 91 9:37
آخی خدا رحمتش کنه روحش شاد
حتما یه مصلحتی داشته.
هیچ کار خدا بی حکمت نیست


ممنون عزیزم..
مامان امیرناز
19 مهر 91 9:54
سلام عزیزم خدا رحمتش کنه ایشالا به زودی کلی خبر خوب واست بیاد


ممنونم ایشاله
مامان کوروش
19 مهر 91 11:26
مریم جونم خدا رحمتش کنه
انشا... بعد از این فقط خبرهای خوب بهت بدن


ممنون گلم
مائده
19 مهر 91 11:56
خدا رحمتشون کنه
نرگسی
19 مهر 91 12:07
خدا رحمتشون کنه . ایشالله به زودی خبرای خوش هم میاد عزیزم ..


مرسی عزیزم
دختر چشم سبز ( چشم آبی سابق!)
19 مهر 91 12:17
سلام عزیزم تسلیت می گم خدا رحمتشون کنه دعا می کنم از این به بعد خبرهای خوب بشنوی و راجع به شادیهات بنویسی


ممنونم عزیزم.
مامان احسان
19 مهر 91 13:29
سلام تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه


مرسی عزیزم.
matin
19 مهر 91 15:00
ای وای عزیزم تسلیت میگم ؛ خدا همه رفتگان رو بیامرزه امیدوارم همیشه به شادی باشین


مرسی عزیز
نایسل
19 مهر 91 15:01
خدا رححمتش کنه
نایسل
19 مهر 91 15:02
فداتتت شم عزیزممممم
مامان ملینا
20 مهر 91 10:54
سلام مریم جون خدا رحمتش کنه .حتما حکمتی بوده عزیزم .هیچ کار خدا بی حکمت نیست .این دوران هم می گذره و خبرهای خوش هم می اید.التماس دعا


ممنون عزیزم. حال بیمار شما چطوره؟؟؟
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
20 مهر 91 13:15
آخی تسلیت میگم. انشااله خدا صبرتون بده و روح همه دایی تون رو هم شاد کنه. خیلی ناراحت شدم


مرسی عزیزم. خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.. ناراحتیم بیشتر اینه که نرفتم..


این همه اینجا چکار میکنه. آخه دوتا دایی داشتم به رحمت خدا رفتن. گفتم این هدی از کجا اینا رو میدونه..
مامان محمد صدرا
20 مهر 91 20:25
تسلیت میگم بقای عمر شما عزیزم


ممنونم گلم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
22 مهر 91 10:08
ببخشید مثل اینکه توی پیام تسلیتم یه اضافه املایی داشتم! کلمه همه رو اضافی نوشتم!!


مهم نیست گلم
مادر آیاتای
26 مهر 91 0:01
عزیزم خدا رحمتشون کنه.
خدا نکشت مریم اون جمله آخری رو خوندم نتونستم خندمو کنترل کنم.
خیلی خیلی خیلی باحال اومدی اونو که خدایا خبر خوب چی داری.حــــــــــــــال کردم.دوستت دارم و عاشق همین تیکه هات. خدا تو رو برامن نگه داره


جیگرتو بخورم من خام خام..