محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

نی نی داداشی همه جا

1391/8/20 8:59
نویسنده : مامان مریم
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا حمل نی نی داداشی و بودنش همه جا، واسم معظلی شده. تو را پله، کنار دنده ماشین، سر میز غذا واااااای خدایا.. این جا هم به روایت تصویر

نی نی داداشی تو بانک:

 

این هم خودت تو بانک که حتما باید با خودکارهای کنار باجه، نقاشی بکشی:

یکبار تو ماشین زمانیکه دنبال دنده میگشتم و فقط دستم رو نی نی داداشی بود خیلی عصبانی شدم و میخواستم از شیشه ماشین پرتش کنم بیرون تا واسه همیشه از شرش راحت بشم اما عواطف کودکانه ات جلو چشمم اومد و اینکارو نکردم. شبا هم که بیدار میشی و چند سانت ازت فاصله پیدا میکنه، کلی گریه و من نصفه شب از زیر پتو باید بگردم دنبالش

اینجا هم که پرتش کردم تو حموم آخه انداختیش تو ظرف آشت:

کلی عروسکای قشنگ داری اما دست از سر این زشته برنمیداری. جدیدا یه تلی به سرش میزنی و میگی این دیگه نی نی داداشی نیست. آیاتایه!!!

بارها گردنشو به سرش دوختم و پاهاش هم n بار از بدنش جدا شده!! این هم وضعیه که ما داریم!!!!این هم عکساش:

نی نی داداشی پس از جراحی:

این هم عروسکای کوچولوی شما که حملش خیلی راحته اما دوسشون نداری. بزرگا هم تعدادشون کم نیست اما نمیدونم چرا دل خوش کردی به این داداشی:

ببین چقدر خوشگلن. شاید علتش اینه که هر بلایی سر نی نی داداشی بیاری کاری باهات ندارم. روش خط و خطوط میکشی. رنگش میکنی اما اینا رو نمیذارم و هی مواظبم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ملینا
16 آبان 91 10:08
این بچه زشته کیه دیگه چرا تو اش انداختی باید بندازی تو سطل زباله که


جون محیا بهش بستست.منو بخاطرش میفروشه. از بس سر سفره کنارشه افتاد تو آش.آش منو بگو که با مخلوط ماهیچه و جوجه محلی درستیده بودم. ریختم دور
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
17 آبان 91 11:42
خیلی بامزه است!اگه یه نی نی داداشی دیگه عین همین براش بخری شاید اینو ول کنه.(البته فکر نکنم) ولی اینو هیچوقت دور ننداز .بعدها یه یادگاری باارزش میشه برای محیاجونی
مامان مهرسا
17 آبان 91 11:51
چیکارش داری بچه رو خوب دوسش داره دیگه.حتما جزئ اولین عروسکاش بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون تیپ جدیدش هم بهش خیلی میاد


ممنونم خاله مریم
نرگسی
20 آبان 91 13:14
بیچاره ..
مادر آیاتای
21 آبان 91 21:53
ببین آیاتای رو به چه روزی انداخته!!!! نذار خواهر نذار!! اون تپلی که شکمش بیرونه خیلی دوستش دارم. بامزه س.


آره شبیه چندماهگی محیاست که تو تابستون شلوارک جین میپوشید و شکمش بیرون بود.خالش به همین منظور براش خریده
البته منظورتو تازه گرفتم که اون تپلیو گفتی که نافش زده بیرون. من منظورم اون شلوار جینیست..


مریم (مامان آرینا)
22 آبان 91 9:21
واای خدا چقدر این دخترتون شیرینه به خدا

طفلک نی نی داداشی بیچاره دلم براش سوخت چه صبورم هست[hr
ممنونم خاله جون. آره طفلی