محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

محیا و عید قربان

1391/8/15 7:53
نویسنده : مامان مریم
1,516 بازدید
اشتراک گذاری

اینهم چند تا عکس از محیا خانمی و ببعی هایی که خونه مامان بزرگ و مادرجون کشتن:

یکعدد محیا خانمی:

ژست محیا کنار گوسفند بیچاره:

و یه ژست دیگه:

این هم بقول علیرضا اسکی روی موزاییک:

تو این عید به محیا خیلی خوش گذشت و کلی هم عیدی گرفت و کلی هم کباک خورد. یادش بخیر خیلی بچه بودم اما خوندن دعای ذبح گوسفندو من میخوندم و کلی از عموهام عیدی میگرفتم.

محیا یه روز قبل عید به درخواست همکارای خاله جون عسل یه سری به دانشگاشون زد. از نگهبانی  این خانمی رو گرفتن بغلش و خانمی با کفشای بلندش کل طبقاتو گذاشت رو سرش. دوستای خاله جون بهش میگفتن خاله ریزه. دانشجوها هم که دنبال سوژه:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
8 آبان 91 9:11
بازم عیدتون مبارک. انشااله همیشه دورهم جمع باشین و عید باشه و همگی شاد و سلامت باشین. بهتر از این دعایی بلد نیستم


ممنون گلم و نیز شما
مامان ملینا
9 آبان 91 10:31
سلام محیای گلم دلم برات تنگیده بود.با کمی تاخیر عیدت هم مبارک باشه گلم.کباب خوردی خیلی چاق شدیا .


ممنونم خانمی. ما هم حال ملینا گلی رو جویاییم. اما نمیشه نظر بفرستم. کدش رو اشتباه میخونه
مامان ریحان عسلی
16 آذر 91 23:55
سلام
من عاشق این لباس محیام ای خوشتیپ خانوم کلی گشتم تا تونستم این پستو با این عکسش پیدا کنم
منم میخوام واسه ریحانه ام خریدی یا دوختی براش؟



مرسی عزیزم. خریدمش. اما اگه میخوای عکسایی ازین لباسش بگیرم برات بذارم تا دوختش راحت باشه برات.