محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

روز جهانی کودک

1391/7/17 10:55
نویسنده : مامان مریم
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گلم!!!

این روزها سرم خیلی شلوغه و کم وقت میکنم بیام وبلاگت. روز جهانی کودک هم دیروز بود و خیلی تو مهد بهتون خوش گذشت. تولد هستی بود و عمو شهرام اومده بود. جایزه هم بهتون دادن یه جوجه کوچولو..

بخدا این روزها همش در حال بدوبدو هستم. نه سالگرد ازدواج و نه روز کودک هیچ کاری نکردم. منی که تو همه کارها اول بودم!!! امیدوارم تا روز تولدت همه چی به روال عادی برگرده و از شرمندگیت در بیام..

این روزها اصلا غذا نمیخوری. میوه هم همینطور. خیلی لاغر شدی و خیلی هم شیطون و حرف گوش نکن. من هم همش عصبانی میشم و کلا از با تو بودن لذت نمیبرم. مهم اینه به تو بابا علی در کنار هم خیلی خوش میگذره..  

این هم عکس امروز صبح با دوستات:

 

و اینا هم دیروز:

و این هم محمدرضا برادر دوست خارجی محیا یعنی مژده:

خیلی بامزست. خودمونیم ها شده سوژه وبلاگهای ما:

آوردمش بغلت اما تحویلش نگرفتی گفتی من دوسش ندارم. من اَمد مهدی رو دوست دایم. من مامان امد مهدی ام!!

این هم نی نی داداشی محیا محمد مهدی که رو تخت تعویض ( همون تخت پادشاهیه تقریبا )خوابیده. محیا عاشقشه:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رسول
17 مهر 91 10:41
____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
مامان ملینا
17 مهر 91 11:56
سلام محیا جونم روز جهانی کودک رو بهت تبریک می گم.
دلم براتون خیلی تنگ شده بود منم سرم خیلی شلوغ بود ولی الان که عکساتو دیدم خیلی انرژی گرفتم .
محیای گلم دوستت دارم


ممنون خاله ما هم دوستت داریم بهتون سر میزنیم..
مامان ملینا
17 مهر 91 11:57
سلام مریم جون خسته نباشی عزیزم حال همسرت خوب شده ان شالله ؟



مرسی عزیزم خوبه خدا رو شکر
مامان ملینا
17 مهر 91 11:58
برادر شوهرم با اشعه گاما روز بیستم عمل داره براش خیلی دعا کنید .از عوارضش خیلی می ترسیم


ایشاله هر چه زودتر خوب میشه ایشاله.. دعا میکنم..
مامان صدف
17 مهر 91 13:47
کچـــــــــــــــــــــــــل خیلی دوسش دارم. دیروز تو اتاق شیر مهد کودک یه عالمه فشارش دادم.
مامان مهرسا
19 مهر 91 9:42
چه بامزست این نی نیه.چقد هم ناراحتهکجائیه این نی نی؟


کشور همسایه افغانستان. بابا ومادرش اومدن اینجا درس بخونن دیدن آب و هواش خوبه دوتا نی نی هم آوردن...
مامان مهرسا
19 مهر 91 10:24
شایدم خواستن بچه هاشون شناسنامه ایرانی داشته باشن. کلاس داره........
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
20 مهر 91 13:16
ووی خدا چه جوجوی خوشگلیه این محمد رضا