محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

بازگشت

1391/6/26 10:06
نویسنده : مامان مریم
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم. امروز محیا پس از یک ماه و نیم به مهد برگشت و خودش و دوستاش شاد شدن. با یه جعبه شیرینی بمناسبت سلامتی باباعلی.

 از همه دوستام که به هر طریقی جویای حالمون بودن تشکر میکنم. حال باباعلی هم خوبه خدا رو شکر و هم اکنون در  ICU ویژه خواهرانه بسر میبرهنیشخند..

ما هم مجبوریم بیایم سرکار و دوریشو تحمل کنیم. هر چند محیا دیشب از دو نصفه شب بهونه باباشو میگرفت و من موندم چطور این روزها رو تحمل کنیم..

امیدوارم تو مهد بهت خوش بگذره و روزهای تلخ گذشته رو فراموش کنی گلم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوروش
26 شهریور 91 9:31
مریم جون خدا رو شکر که حال همسر محترمت بهتره الان هم حتما در ای سی یو خواهرانه کیفوره انشا... دیگه برای خانواده گلت مشکلی پیش نیاد محیا ناز رو ببوس
مامان ملینا
26 شهریور 91 9:37
سلام مریم جان،خدا رو شکر که حال همسرت خوب شده براتون دعا می کنم .حالا چرا بخش خواهران ؟

محیا جونم دوستت دارم


منظورم خواهر خودشه. خونه خواهرشه..بخش مراقبت ویژه خواهر خودش
مامان شهداد
26 شهریور 91 9:38
سلام عزیزم من سه ماهی است که سرکارنیستم ولی امروز فرصتی پیش امد به وبلاگ دوستان سر زدم خیلی ناراحت شدم از خبر وبلاگتان وامیدوارم همسرتان هرچه زودتر سلامتی خود را باز یابد .



ممنونم عزیزم
مامان هستی
26 شهریور 91 10:04
خوش اومدی محیا گلی امیدوارم دیگه هیچ وقت اون روزهای بد را تجربه نکنی به افتخار حال بابا علی بزن اون دست قشنگه رو
مائده
26 شهریور 91 10:34
وااای خیلی با حال بود icu ویژه خواهرانه
ستاره زمینی
28 شهریور 91 13:02
خدا را شکر که بابا جون خوب شدند.
مادر آیاتای
3 مهر 91 14:54
خداروشکر.