محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

و باز هم محیا گلی و 7 حوض

1391/5/3 10:58
نویسنده : مامان مریم
850 بازدید
اشتراک گذاری

برای اینکه غروبها زودتر زمان بگذره و به اذان نزدیکتر بشیم، بعد آماده کردن افطار و شام بردمت بیرون کمی دور بزنیم.. آخ دوباره رسیدیم دم مغازه ای که از کفشهای شما داشت. البته با گل روش..

ایستادی دم مغازه و گیر دادی دوباره از همون مشکیهایی که پاته بخرم. خداییش بقیه کفشاش هم قشنگ نبودن تا برات بگیرم.

این چه ژستیه اونوقت؟؟؟؟

امروز ازون روزها بود که همه آقایون لپتو میکشیدن. یه آقایی بهت شکلات داد و بهت گفت بفرما عروسک.. دو قدم جلوتر رفتی و برگشتی با اخم بهش گفتی: من عروسک نیستم محیا عجاجانیم..شکلاته رو هم ازش گرفتی.. یه جا دیگه یه پسره لپتو کشید و سریع زدی رو دستش و بهش گفتی: اء بی دَدَب!!!و من مردم از خجالت. کلافت کرده بودن حق داشتی خوب..

همیشه میترسی از رو این پلها رد بشی..

یه جا هم سر به هوا شدی و من هم خودمو قایم کردم ببینم چکار میکنی.. دیدم گازو گرفتی و دِ بدو.. با گریه هم میگفتی ماما، ماما!! (این مدل ماما رو بجای مانی جدیدا یاد گرفتی)

 

این هم محمد مهدی و محیا که محیا عاشقشه:

جیگرتو خاله..

هروقت میرسیم خونه کلی گریه که چرا امد مهدی نیومد خونمون!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ملینا
3 مرداد 91 12:55
محیا لپتو بیار جلو منم بگیرم دیگه.ملینا هم از روی پل رد شدنی می ترسه و از من کمک می گیره.براش اسپند دود کن مادر


ممنون مرسی خاله جونی
مامان ریحان عسلی
3 مرداد 91 19:04
سلام
وای چقدر تو بدجنسی آخه مریم چرا گریه بچه رو در میآری نازی محیا جون به قولِ ریحان آی لاااااا بیا اووووووو محیا جونیییییییییییییییی


مرسی خاله جونم
هدیه خدا- فریماه
4 مرداد 91 12:14
خووووووووووووش تیپ خانم.عزیزم ماشاله


مرسی
مامان امیرحسین ومحیا
7 مرداد 91 10:38
مرسی مریم جون از لطفتون.محیارواز طرف من ببوسش .بدون تعارف خییییییییییلی نازودوست داشتنیه.من لینکت کردم.
مادر آیاتای
10 مرداد 91 20:59
عزیزم چه کوچولوی نازی.ماشاله به محیا مثل مانیش پر انرژی...
مامان الينا
21 مرداد 91 12:32
اين دختر خيلي خيلي نازه ،خدا حفظش كنه .مريم جون ممنون به من سر ميزني


فدات بشم. خدا ایشاله ازین ببعد برات خیر و شادی بیاره. من همیشه بهت سر میزنم عزیزم