محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

محیا تو خونه شهریار

1391/5/2 11:42
نویسنده : مامان مریم
716 بازدید
اشتراک گذاری

 تو راه خونه شهریار میگفتی شهریار گلم!!تعجب

این هم محیا با شهریار گلش:

تو خونشون هم از اتاق شهریار اومدی بیرون و گفتی مانی شهریار بمن میگه خوشگل خودم!!! تعجب خاله ندا با صدای بلند خندش گرفت اما ما مونده بودیم چی بگیم. باباعلی هم لبخندهای پر معناش...

با این وضعی که شما میگردی...متفکر جای دایجون وحید خالی بود اونجا

به شهریار میگفتی شهریار (با ه غلیظ) خرابکاری نکنیها!!!

ازونجایی که با آنای طفلی سر یه اسباب بازی دعوا کردی و طفلکی رفت خونشون، به این نتیجه رسیدم که سازگاریت با پسرها بیشتره. خدا به دادم برسه مادر!!! هرچند کلی سروصدا راه انداختین کله من و خاله ندا دم افطاری پوک پوک شده بود. بابایی هم که نشد استراحت کنه. چقدر هم از دست هم کتک خوردین و پرت شدین و افتادین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان احسان
2 مرداد 91 11:25
سلام خوشگلم چه عکسهای نانازی مانی ازت انداختن میبوسمت گلم


ممنونم خاله جون
مامان کوروش
2 مرداد 91 12:48
عزیزم واسه اینا که پسرها خوب نازش رو می کشن خوشگل خانوم رو


آره والاخدا به دادبرسه
مامان ملینا
2 مرداد 91 13:06
مانی محیا حواست رو جمع کن دخترت رو نبرن .


آره والا..
نایسل خانم
2 مرداد 91 13:18
چه بچه های حالا زبونی دارن ماشالا


مامان ریحان عسلی
2 مرداد 91 14:23
سلام
وای چه عکس پست ثابتش قشنگهههههههههه خودشم که ماه شب 14
واسه اون قضیه شرمنده مریم جون
دوست داشتی یه سری به اون پستم بزن



چشم.. ممنونم خاله جونی
خرید اینترنتی محصولات پنبه ریز تخفیف و ارسال رایگان
2 مرداد 91 14:35
سلام. من نماینده فروش پنبه ریز هستم. شما و خانواده شهریار عزیز می تونید محصولات بهداشتی مورد نیازتان را به صورت اینترنتی مستقیم از سایت پنبه ریز خریداری کنید. با تخفیف و ارسال رایگان. برای ثبت نام به یک کد معرف نیاز دارید و می توانید از کد من استفاده کنید . یادداشت کنید: 0030151181 برای خرید لازم است کارت بانکی که رمز دوم آن فعال باشد داشته باشید تا بتوانید آنلاین پرداخت کنید. تحویل با پست به صورت رایگان است. میارن دم در خونه تحویل می دن. تخفیف هم داره. در کل ارزش داره. مخصوصا اگه زیاد لازم ندارید و یک نفر بخره و با هم تقسیم کنید. در ضمن شما هم می توانید بعد از ثبت نام و خرید درخواست بدهید تا بررسی شود و در صورت تائید با من همکار بشوید!!!
fahime
2 مرداد 91 15:35
وای مانی جون چه عکسای هندیه خوشگلی...


مناء
2 مرداد 91 15:40
بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان
در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . .
ماه ضیافت الهی مبارک
سلام عزیزم نماز روزه هات قبول
محیا رو خیلی دوسش دارم از طرف من بوسش کن


مرسی منای گلم...
مامان صدف
3 مرداد 91 9:49
چه بابای باحالی. حالا اگه شوهر من بود رفتن به خونهء شهریارو حرام اعلام میکرد و شهریار هم حق نداشت از این به بعد پاشو بزاره تو خونمون.


واقعا؟؟؟ هنوز زوده واسه این کارها. من و پسر خاله ام هم خیلی جیک تو جیک بودیم. اما بعدا همه چی مثل بقیه شد و الان هم مثل برادرم میمونه. با زنش هم خیلی جورم..
مامان صدف
3 مرداد 91 9:51
البته منم اگه جای شهریار بودم این حرفو میزدم.
مامان مهرسا
3 مرداد 91 11:03
وای وای خدا به دادت برسه مامان محیا،با این دختر خوشگل قرتی ، زود هم میاد به مامانش خبر میده کی چی گفته وروجک!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان دانیال
4 مرداد 91 9:12
من هم موافقم که اینا هنوز بچه ان و چیزی حالیشون نمیشه. فقط بی منظور عین طوطی حرفهایی رو که تو فیلمها و خانواده ها شنیدن تکرار می کنن. آفرین به بابا علی که با جنبه اس محیا جون تو خوشگل خانم ما هم هستی عزیزم


مرسی خاله جون.. الان زیاد مهم نیست اماغصمون شده بزرگ شدن چطور از کارهایی که بقیه میکنن دورشون کنیم خدا رحم کنه. هم مادر پسردارا نگرانن که پسرشون دست هرکسی رو نگیره بیاره تو خونه و هم مادر دختر دارها. خدا حفظشون کنه..
مادر آیاتای
10 مرداد 91 21:07
موندم چرا بعضیها این خاطرات رو جدی می گیرن و از حالا ابراز نگرانی میکنن.شاید من زیادی توی دنیای حال زندگی میکنم. به هر حال من که فقط از حرفهای محیا ضعف میکنم و میمیرم از خنده.میبوسمت محیا گلی.


ممنونم خاله جون. ما که دلمون یه ذره شد براتون. بدون اقرار بگم و به بقیه بر نخوره آیاتای یه چیز دیگست. انگار نه انگار 14 ماهشه. برام همون نی نی سه چهار ماهست که اومده بود شمال. خیلی خوردنی و کشول موشول..