محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

5/ تیر/91

1391/4/6 12:15
نویسنده : مامان مریم
461 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا تو را شکر..

شکر..

شکر...

هرگز نميتوان باور كرد كه جويبار روان نيست ...
 
صبحها چون مدرسه ها تعطیل شده خیلی خلوتع. و من هم سریع اومدم محل کارم.. یه آژانس فرستادم ترمینال و خاله جون ناسِتُو برد خونه. گفتم کلی از دیدنش ذوق میکنی... اما...
 
این همون محیا جون با دکلته جدیدشه..
البته یه روبان ساتن باریک خریدم تا دو بنده اش کنم. آخه میدونم تو حرکتات موزونت احتمال افتادنش زیاده...
اما...
موقع ورودش خواب بودی و یه خواب وحشتناک راجع به ماهی دیده بودی و جیغ کشان و گریه کنان بود که من رسیدم..
دیدم کمی بدنت داغه. گفتم از خوابست. آماده شدین و رفتین بیرون و من هم چون کلی کار خونه داشتم موندم. بابایی هم اومد و فرصت خوبی بود تا دور از بچه ها در مورد مشکلاتش صحبت کنه.
دلم میسوزه. تا بخواییم راجع به این قضیه صحبت کنم اشکم میاد..
دیدم یهو در زدن. وای چه زود برگشتین. بله محیا گلی تبش شدید شد و بیحال بود. منم که یخ کردم. خوب بود خاله جون اومد و اگه نبود من دست تنها خودمو میباختم..
خیلی زود بود تا ببریمت دکتر. آخه هنوز علائمت رو نشده بودن. استامینو فن و پروفن رو یه درمیون شروع کردم. حالت بهتر شد و شروع کردی به بازی.. امیدوارم کش دار نباشه..
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

محيا خسروي
5 تیر 91 11:53
سلام بسيار عالي،موفق باشيد.
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
5 تیر 91 15:11
جويبار روان نيست، باران جاري نيست... اما خدا هست، عشقش جاويد است، مهرش جاريست و روزيش پر رونق... خدايا شكرت به خاطر لحظه لحظه مهر ورزيت حضورت را در هرسختي و نداري و بي كسي مي يابم و اين يعني تو همه كس مني.. شكرت خدا
هادیم
5 تیر 91 20:32
سلام...............من یه سری کارت پستال به مناسبت میلاد امام سجاد در وبم گذاشتم ممنون میشم از اون ها استفاده کنید......فقط برای مطلع شدن از دیدارتون نظر یادتون نره...........
دخترم عشق من
6 تیر 91 9:06
سلام چی شده سر صبح ؟امیدوارم مثل همیشه پر انرژی و شاد باشید


ممنون عزیزم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
6 تیر 91 9:48
ووي چه لباس خوشگلي پرنسس خانوم! بد نباشه حال عزيزم انشااله بهتر ميشي


ممنون
مامان اميررضا
6 تیر 91 11:46
چه خانومي چه دخمل خوشتيپي ماشاءا.. خداحفظش كنه
مامان هستی
6 تیر 91 12:03
الهی چه خوشکل شدی پرنسس
چند روزه سرم شلوغه به وبلاگت سر بزنم توی مهد هم نیستی حسابی دلمون بویژه هستی برات تنگ شده
ایشاله بلا دوره


ممنونم خاله. دیروز دختر خالش میگفت هی تو خونه محیا داشت مثلا با هستی بازی میکرد و اسمشو میاورد
مامان ملینا
6 تیر 91 13:35
وای چه لباس خوشگلی.خدا بد نده حالش خوب شده ؟


ممنونم خاله جون بهتره فعلا


مامان امیرحسین
8 تیر 91 15:26
سلام .عزیزم خوب شدی خاله جونی؟همش تقصیر مامانته با اینهمه عکسای خوشگل .خوب چشت می زنن دیگه.براش اسپند دود کنید.راستی براش آویش با کاکوتی دم کنید من همیشه برای امیرحسین دم می کنم. یه کمی نبات بریزید توش شیرین بشه ایشالا که خوب خوب میشه.می بوسمتون.


ممنونم گلم