محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

29/ خرداد/91

1391/3/30 10:53
نویسنده : مامان مریم
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز روز مبعثه و تعطیل. ما هم تصمیم گرفتیم خونه بمونیم و استراحت. اما این استراحتها فقط واسه بابهاس و ما مامانها تو خونه از صبح عمودی بدو اینور و اونور. تا افقی بشیم روز تموم شده.

درومد از حموم گل:

من هم که کار تحویل گرفته بودم باید امروز تمومش میکردم تا فردا تحویل بدم. آخه به پولش نیاز دارم..کمی با بابایی بازی کردی و حموم و من هم به کارام رسیدم. دیگه 8 و نیم عصر بود که داشتم فکر میکردم که چطور روزمون تموم شد و من طاقت آوردم تو خونه بمونم که..

که یهو تلفن زنگید و خاله سارا بود که پویا رو آورده بود 7 حوض بگردونه..گفت شما هم بیایید پایین و من از خدا خواسته شلیکی دوییدم. پشت سرمون هم بابا علی اومد و شما دوتا (محیا و پویا)هم که تو کفش فروشی اوضاعی راه انداختین. هی زدید و خوردین..نمیدونم والا همدیگه رو اینهمه دوست دارید دیگه این زدنها واسه چیه.. بالاخره پویا صندل خرید و برگشتیم..

آب بازی:

فواره موزیکال هم که خرابه:

  

و بستنی آبی:

و چندتا عکس دیگه:

محیا و بابایی در حال دعوا. من هم که دارم آلبالو دون میکنم برای مربا و با اون دست و لباس قرمزم دارم عکس میگیرم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نرگسی
30 خرداد 91 10:42
نخیر شما نمیتونی یه روز تو خونه بمونی عزیزم .. واااای از دست تو با دست آلبالویی !! خیلی باحالی به خدا ..


مرسی عمه جون. من خونه بمونم میمیرم
مامان امير رضا
30 خرداد 91 11:15
امان از دست باباها شوخي شوخي اشك بچه رو درميارن اونم محيا گلي
عروسک خانوم
30 خرداد 91 12:06
چه دختر نازی


ممنونم خاله
مامان مهرسا
30 خرداد 91 12:58
دو دقيقه اگه دستت بند باشه نتيجش اينه ديگه.......اين كارارو ميكنن كه ديگه نگي بچه رو نگه دار يا بابچه بازي كن.مامان مجبور شه خودش بچه رو سرگرم كنه و راحت خودشون تي وي ببينن.خواهرررررررررر


همینه که گفتی راستی مریمی ساعت سه با فرزانه و مینا کوهمرایی قرار دارم..
مامان احسان
30 خرداد 91 13:54
وای قربون اون لبهات جیگر
مامان کوروش
30 خرداد 91 20:19
اگه تونستی یه روز بشینی تو خونه اخه
مامان ملینا
31 خرداد 91 13:54
مامان محیا اصلا کار خوبی کردی که تو خونه نموندی به همه ثابت کردی که هم به کارات رسیدی هم به همسری و بچه و هم به گردشت بله کارت درسته عزیزمممم
مامان دانیال
3 تیر 91 9:47
ای وای این عروس خانم تو عکس آخری چرا گریان شده