محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

21/ اردیبهشت/91

1391/2/23 10:47
نویسنده : مامان مریم
349 بازدید
اشتراک گذاری

وااای صبح ساعت 9 با یه اس ام زیبا از بانک تجارت مبنی بر واریز 100 هزار تومان بمناسبت روز زن از طرف دانشگاه از خواب بیدار شدم..

خودم پیشی درستت کردم و اینجا آلبالو هم خوردی:

بعدش هم هماهنگیها برای رفتنم به مهمونی امشب. نشد که شام خونه خاله ندا باشیم واسه همین بعد از کارام، آمادت کردیم و رفتیم نهار خونشون تا تو کارای شبش کمکش کنم و ببینم چه گلی زده.

محیا آماده شده بره خونه شهریار:

طفلکی خیلی تدارک دید. مرغ شکم پر و دلمه فلفل و بادمجون و مشکوفی و انواع دسرها و سالاد اندونزی و. درست کرده بود. اونهم برای دو نفر..تعجب

هیچی ما هم کمیشو همونجا خوردیم و بقیشو واسه اینکه دکورش بهم نریزه قرار شد خاله برامون نگه داره..

شهریار هم از صبح نخوابیده بود و دوتایی کلی اذیت کردید:

ساعت سه بود که راه افتادیم دنبال بابایی و رفتیم خونه عمه.. کمی که به عمه تو پختن غذا و تهیه سالاد اندونزی کمک کردم قرار شد بریم بازار روز بومهن. فکر نمیکردم اینقدر بزرگ باشه و میوه های باکیفیت و لباسای خوب حتی همین سروش هم که میگم داشتن.

واسه همین غروبترش هم با عمو رضا و خانمش دوباره رفتیم و من هم کلی دوباره برات لباس خریدم..تا شب شد که بابایی اومد دنبالمونو به زور برمون گردوند خونه.

این تاب شلوارک جدید هم رنگش خیلی بهت میاد. مبارکت باشه عسلی:

شام خوردیم و برگشتیم خونمون. و مسئله تداخل مهمونیهای امشب همینجا به پایان رسید.. تو برگشت هم بابایی کارتشو بهم داد تا از عابر بانک پول بردارم. آخه برای فردا هزینه اش میرفت بالا. برای کادو و این حرفها.. اما دل غافل من هم بجای رمز بانک ملت، رمز بانک کشاورزیشو میزنم و کارت قفل میشه.تا شنبه که بره بانک درستش کنه..

دیدی؟ ما نه کادو خواستیم و نه جشن. مجبور شدیم برای رفع مایحتاج تا صبح شنبه، مقداری هم به بابایی قرض بدیم.. اونم از نوع غیر حسنه اش..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 اردیبهشت 91 10:12
و خداوند زنان را نمك زندگي قرارداد تا مردان ديرتر بگندند نمك زندگي، روزت مبارك
مامان کوروش
23 اردیبهشت 91 12:24
لباس نوت مبارک عزیزم
خیلی بهت می اد


ممنونم خاله
نسترن
24 اردیبهشت 91 19:03
اخی عجب مامان باهوشی تاپ شلوارکش خوشگله ولی من بنفشه رو بیشتر دوست میدارم